Článek
„Nazdar sousedi. Ne každý má to štěstí se narodit ve správném městě,“ ozývá se počítačově zkreslený hlas v pozvánce Pardubic.
Video sleduje kurýra, který veze do hradecké Malšovické arény balíček plný vstupenek na dostihy či plochou dráhu – tedy akce, které jsou chloubou Pardubic.
𝗗𝗢𝗥𝗨𝗖̌𝗘𝗡𝗢 📦
— FK Pardubice (@FK_Pardubice) August 8, 2025
𝑷𝑶𝑫𝑬𝑷𝑺𝑨́𝑵𝑶 ✍️ pic.twitter.com/px96h1cnDi
Nechybí ani trefa na bolavé místo z minulé sezony: „Víme, že dobrý trávník nemůže mít každý.“ Pardubice si navíc připomněly červenou kartu zkušeného Tomáše Petráška z loňského srpnového derby a přidaly i pozvánku do Sportovního parku či klubové tričko. „Tuto laskavost děláme z lásky k východním Čechám,“ zní na závěr videa.
Tvrdá slova? I ty však k vyhrocenému derby patří. A odpověď Hradce byla stručná, ale o to výmluvnější. Klubový maskot Lízátko si na recepci převzal zmíněný balíček – a bez dlouhého zkoumání jeho obsah vysypal do popelnice.
Vás maminka neučila, že lhát se nemá, @FK_Pardubice? 🤫
— FC Hradec Králové (@FCHradec) August 8, 2025
Těšíme se v neděli 😉
P. S. Doručeno ✅ pic.twitter.com/lInrCKqAwv
Výsledek? Sociální sítě zaplavily reakce. Jedni pozorovatelé se vysmívají Hradci, druzí Pardubicím. A ti neutrální se královsky baví.
Opravdové vyústění marketingové přestřelky ale přijde až na hřišti. Oba soupeři potřebují po nevýrazném startu ligy nakopnout sezonu a nedělní derby k tomu nabízí ideální příležitost.

Tomáš Petrášek z Hradce Králové (vpravo) při výskoku během derby s Pardubicemi hraném v únoru 2025