Článek
„Vracíme se po deseti letech k šikmým pruhům i proto, že byly tehdy u fanoušků velmi oblíbené. Věřím, že si oblíbí i tento nový dres,“ cituje plzeňský web Adolfa Šádka, předsedu představenstva a generálního ředitele klubu.
„Rozhodli jsme se symbolicky vrátit do minulosti a navázat na sezonu, která měla úspěšný konec. Spojením obou dresů vzniká dominantní písmeno V – hlavní motiv celé sezony. Znázorňuje historii klubu plnou úspěchů, ke kterým patří i momenty, které nebyly vždy snadné,“ dodává obchodně-marketingový ředitel Jaromír Hamouz.
Pro prezentaci dresů Viktoria oslovila, kromě současných hráčů, také klubové ikony, které v tomto dresu před deseti lety vybojovaly mistrovský titul. V čele s Davidem Limberským, Radimem Řezníkem a Danielem Kolářem, nynějším sportovním ředitelem Viktorie. „Tehdy byl ten dres úspěšný, při pohledu na něj se mi hned vybavují všechny nádherné vzpomínky,“ říká Limberský.
Nová sada pro sezonu 2025/2026 je výsledkem společné práce klubu a technického dodavatele Macronu. Vznikl v technologickém kampusu v Boloni, je z kárované tkaniny ECO KNIT EFFECT, která dokáže vytvořit výrazný 3D efekt a zároveň je anatomicky dokonalá.