Hlavní obsah

Ústeckého kouče Rosola trápí před play-off marodka

Stejně jako loni hokejisté Ústí nad Labem ovládli základní část první ligy, což jim zaručuje nejvýhodnější pozici pro následné play-off. „Udělali jsme první krůček, ale k postupu do extraligy potřebujeme ještě čtyři - tedy vyhrát čtvrtfinále, semifinále, finále i baráž,“ říká ústecký kouč Petr Rosol a naznačuje tím nejvyšší ambice severočeského týmu.

Foto: Milan Malíček, Právo

Gólová radost hokejistů Ústí nad Labem.

Článek

Co pro vás znamená prvenství po čtyřiačtyřiceti kolech soutěže?

Jenom první vykročení na dlouhé cestě v boji o extraligu. Vážím si toho, že jsme uhájili první místo, které nám dává výhodu domácího prostředí na začátku každého kola play-off i v případných sedmých zápasech vyřazovací části. Máme široké hřiště, které by nám mělo vyhovovat.

Jak to vypadá s kádrem před play-off?

Bohužel mizerně. Trápí nás hodně zraněných. Jsem z toho trošku smutný, ale snad se začneme dávat dohromady. Před play-off nechci specifikovat povahu zranění našich hráčů, aby na tom soupeři nepostavili svoji taktiku. Do konce sezóny budou asi mimo hru Zeman, Kanko, Pazourek, kteří laborují dlouhodobě. Možné je všechno, ale moc v jejich návrat nevěřím. Dále chybí Pojkar, Šagát, Němeček, Janků, Kloz.

Jaký jste zvolili program před zahájením vyřazovacích bojů?

První den po skončení základní části měli kluci volno. Nyní budeme trénovat dvoufázově. Hráči dostanou do těla a druhý týden přípravy se budeme věnovat technicko-taktickým věcem.

Před startem sezóny se hovořilo o největším favoritu v podobě Chomutova. Ale do play-off jdete z lepší pozice než váš rival. Jak to vnímáte?

Pravdou je, že Chomutov měl hodně hráčů zapůjčených v extralize a teprve teď nastupuje v nejsilnější sestavě. Ale není tady jen Chomutov. Myslím, že ani Jihlava nebo Olomouc nebudou v play-off nějakými otloukánky.

V play-off hrají klíčovou roli gólmani...

Ze začátku budeme složení brankářů točit, aby byli připraveni oba dva. Třeba v semifinále už bude chytat ten, kdo bude mít lepší formu.

Reklama