Hlavní obsah

Hokejová pecka. Sport.cz získal exkluzivní práva na extraligové sestřihy

Fantastická zpráva nejen pro všechny čtenáře. Web Sport.cz se s platností od příštího extraligového ročníku, tedy sezony 2023/24, stává partnerem nejvyšší hokejové soutěže v České republice. Povedlo se uspět ve vyhlášeném tendru a získat na pět let exkluzivní video obsah v podobě sestřihů, které budou k dispozici během i bezprostředně po jednotlivých zápasech nejvyšší domácí soutěže.

Foto: Jaroslav Ožana, ČTK

Třinecká radost po triumfu v loňské sezoně. Ilustrační foto.

Článek

Čtenáři nebudou po skončení jednotlivých zápasů ochuzeni o video obsah ze všech utkání extraligy. Zahrnovat bude souhrn nejdůležitějších okamžiků (highlighty), jakými jsou zejména góly, šance, zákroky brankářů, ani další zajímavé momenty zápasů či bitky.

Chybět nebude ani průběžný obsah ze zrovna probíhajících duelů. A to po celou dobu sezony, tedy včetně vyřazovacích bojů.

„Získání video sestřihů ze zápasů hokejové extraligy vnímáme jako obrovské plus pro zpravodajství Sport.cz. Se sestřihy budeme pracovat nejen během aktuálního kola nejvyšší soutěže, ale také v exkluzivním hokejovém pořadu Příklep s vyhlášenými experty," těší novinka Martina Kézra, šéfredaktora Sport.cz.

Místo triumfální oslavy 100. výročí konec v semifinále. O Pardubicích s Radimem Rulíkem v pořadu PříklepVideo: Sport.cz

Spolupráce s agenturou BPA, vlastníkem marketingových práv na extraligu, u které Sport.cz vyhrál výběrové řízení v kategorii Gólové situace a příslušná práva na sestřih, potrvá až do sezony 2027/28.

Vítězem otevřeného a transparentního výběrového řízení na vybraná mediální práva v kategorii určené pro televizní vysílatele na území ČR stala O2 TV, která je hlavním vysílatelem s garancí nejvyššího počtu přenosů.

Přímé přenosy z extraligových utkání bude nadále možné sledovat také prostřednictvím České televize, která uspěla se svou nabídkou na vysílání na volně šířeném programu. Společnost Canal+, která dříve avizovala zájem o mediální práva, konkrétní nabídku na žádný z balíčků nakonec nepodala a pokročilých fází výběrového řízení se nezúčastnila.

„S vítězi, ať už jde o televizní vysílatele či držitele balíčku práv na extraligové sestřihy, ihned zahájíme jednání směřující k podpisu kontraktů. Věříme, že nám tyto kontrakty společně s výnosy od reklamních partnerů pomohou plnit naše závazky vůči Asociaci profesionálních klubů ledního hokeje a že se nám současně podaří splnit náš cíl zajistit profesionální mediální prezentaci nejvyšší hokejové soutěže pro fanoušky, kluby a partnery soutěže," uvedla šéfka BPA Jana Obermajerová.

Reklama

Související témata: