Hlavní obsah

Fotbalisté AC Milán půjdou do odvety LM s novým sponzorem

MILÁN

Italský fotbalový gigant AC Milán může po neúspěšném úvodním semifinále Ligy mistrů s FC Barcelona těšit jiný úspěch. Od 1. července 2006 bude na svých trikotech nosit reklamu sázkové kanceláře betandwin, s níž uzavřel smlouvu na čtyři sezóny.

Článek

Jeden z nejúspěšnějších italských klubů podepsal reklamní kontakt na čtyři sezóny. "Chtěli jsme, aby naše společnost byla lídrem na trhu online sázení. Fotbal je sport, který je mezi internetovými sázkaři nejoblíbenější. takže je pochopitelné, že jsme se snažili navázat partnerství s mezinárodně uznávaným klubem," uvádí v tiskové zprávě společnosti člen představenstva Manfred Bodner.

"Jsme šťastní, že jsme našli v AC Milán perfektního partnera a mohli vyjednávat s jednou z nejvlivnějších osobností evropského fotbalu Adriano Gallianim," dodal Bodner.

Spokojený s novým kontraktem byl i zástupce italského velkoklubu. "Za poslední čtyři roky naše dresy vidělo přes 50 miliard lidí během 3 000 hodin televizního vysílání," řekl Galliani.

Z jiných fotbalových klubů společnost betandwin sponzoruje mimo jiné semifinálového soupeře milánského celku FC Barcelona nebo lídra nejvyšší české soutěže Slovan Liberec.

AC Milán prohrál v úvodním utkání semifinále Ligy mistrů s FC Barcelona 0:1, odveta se hraje na Nou Campu příští středu.

Reklama

Související témata: