Článek
K čemu by nám byly veškeré featurky nejpopulárnějšího fotbalového simulátoru na světě, hry FIFA 10, kdyby našim hráčům nedržel míč u nohy. Systém zpracovávání míče byl výrazně inovován a hráči nyní lépe vnímají, kde a jak mohou nejsnáze a nejpřirozeněji zpracovat míč tak, aby jej co nejrychleji dostali na zem pod plnou kontrolu.
Aby se k meruně vůbec propracovali, musejí se samozřejmě dobře postavit, což pro změnu zařídí vylepšená logika agility umělé inteligence s více než 50 pohybovými cykly. Ty hráčům dovolují lepší výběr pozice, z níž mohou dobře sledovat míč a rychle provést vhodnou akci.
Pohyb, animace i fotbal samotný tak bude mnohem plynulejší. A aby jej nebrzdily ani manýry známé ze skutečných trávníků, tak pomocí rychle rozehrávaných přímých kopů a svižného udělování karet z rukou rozhodčích si hra nyní zachovává svou atmosféru a napětí.
Ovšem pozor, to neznamená, že byste nemohli minutu před koncem zdržovat či odkopnout míč až na třetí galerii. FIFA bude fotbalem se vším všudy!
| FIFA 10 vyjde 2. října 2009 na PC, PLAYSTATION®3, Xbox 360™, Nintendo Wii™, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) a mobilních telefonech. Originální verze bude obsahovat český dabing v podání Jaromíra Bosáka a Petra Svěceného! |







