Rubriky:

FIFA 10

Skvělé výhody FIFA 10 na PS3 a X360

1. října 2009 08:32

Včera jsme si nastínili přednosti PC verze, dneska se podíváme na zoubek jedinečným výhodám nejlepšího fotbalového simulátoru na světě, FIFA 10 ve verzi pro Xbox 360 a PlayStation 3!

 

FIFA 10 Team

S úctyhodným seznamem 25 mezinárodních ocenění na kontě pro FIFA 09, nyní přichází značka EA SPORTS s pokračováním své komerčně nejúspěšnější fotbalové série FIFA 10. V odpovědi na ohlasy spotřebitelů, vzešlých z více než 275 miliónů odehraných onlinových zápasů, přichází FIFA 10 s dalším vylepšením již tak výkonného herního enginu, zaměřeným především na věci, které fanoušci považují za nejdůležitější.

Základní prvky herního systému na hřišti byly dále zdokonaleny tak, aby FIFA 10 maximálně reflektovala skutečnou podobu fotbalu. Jde zejména o vylepšené ovládání míče a fyzikální interakci mezi fotbalisty. Kromě toho se nyní hráči pohybují a chovají realističtěji a lépe si hledají pozice. Při útočné činnosti efektivněji analyzují své okolí, pohybují se ve snaze nevystavit se ofsajdu, přirozeně si vytvářejí prostory pro přihrávky a využívají širšího spektra ofenzivních variant.

V obraně pak nové koncepty, jako je prioritní volba postavení, umožňují obráncům lépe řešit různé situace. Přibylo také určování směru skluzu, nátlakové bránění a hráči rovněž dovedou logičtěji a aktivněji uklidit míč mimo nebezpečí. Z bránění se tak ve FIFA 10 stává skutečná taktická disciplína.

Tři z inovací FIFA 10 byly vyvinuty za účelem změny ovládání fotbalistů. Vůbec první skutečný systém driblování s míčem v rozsahu 360° dává hráčům možnost lépe kontrolovat míč a lépe tak nacházet volné prostory mezi obránci, což dříve díky osmi možným směrům fungovalo mnohem hůře. S podporou zbrusu nové technologie animací mohou nyní šikovní dribléři přejít přes obránce s využitím vysoce citlivého bočního vedení míče. Inovativní koncept s názvem Freedom in Physical Play (Volnost ve fyzické hře) umožňuje hráčům driblovat do větší šířky a nové sdílení kolizí vyústí v souboje o míč mezi útočníkem a obráncem, které jsou variabilnější, propracovanější a méně předvídatelné. Ale co je nejdůležitější: jsou fotbalovější!

Zdokonalené pokračování populárního Manažerského módu obsahuje více než 50 zásadních vylepšení, zahrnující nový realismus zápasů, věrohodnější hráčské přestupy prováděné na základě většího počtu rozhodovacích kritérií a křivku výkonnostního růstu fotbalistů, která lépe odpovídá skutečnosti.

FIFA 10 tak představuje novou úroveň autenticity, která se stává všeobecným měřítkem inovace a hratelnosti a posouvá ji na pozici momentálně nejdokonalejší fotbalové simulace!

A jaké jsou její největší přednosti?

Hlavní herní vlastnosti FIFA 10 pro X360 a PS3:

Driblování v rozsahu 360° — Vůbec první skutečný systém driblování s míčem v rozsahu 360° dává hráčům možnost lépe kontrolovat míč a lépe tak nacházet volné prostory mezi obránci, což dříve až tak docela nefungovalo. Více čtěte zde.

Vyspělý dribling — Zbrusu nová technologie návaznosti animací poskytuje dosud nevídanou míru kontroly nad míčem. Šikovní dribléři nyní mohou přejít přes obránce s využitím vysoce citlivého bočního vedení míče. Více čtěte zde.

Freedom in Physical Play — Neboli Volnost ve fyzické hře, to je dribling do větší šířky a nové sdílení kolizí produkuje souboje o míč mezi útočníkem a obráncem, které jsou variabilnější, propracovanější a méně předvídatelné. Více čtěte zde.

Virtuální profesionál — Nový herní režim Virtuální profesionál vám umožní zdigitalizovat si svou vlastní podobu, zařadit se do týmu vašeho srdce, nastavit výkonnost vlastního alter-ega a především si prožít úžasnou fotbalovou kariéru! Třeba se právě z vás stane virtuální legenda. Více čtěte zde.

Agilita hráčů — Vylepšená logika agility AI s více než 50 pohybovými cykly dovoluje hráčům lepší výběr pozice, z níž mohou dobře sledovat míč a rychle provést vhodnou akci. Stejně tak díky vylepšené inteligenci zpracovávání míče nyní lépe vnímají, kde a jak mohou nejsnáze a nejpřirozeněji zpracovat míč tak, aby jej co nejrychleji dostali na zem pod plnou kontrolu. Více čtěte zde.

Vyspělé hledání pozice — Obránci analyzují několik variant najednou a pohybují se po hřišti inteligentněji tak, aby v případě spoluhráče mimo jeho postavení dokázali ohrožený prostor rychle pokrýt. Při útočné činnosti efektivněji analyzují své okolí, pohybují se ve snaze nevystavit se do ofsajdu, přirozeně si vytvářejí prostory pro přihrávky a využívají širšího spektra ofenzivních akcí. Více čtěte zde.

Přesnější přihrávky — Hráči si umějí lépe vyhodnotit situaci ve svém okolí a v důsledku toho vyslat na milimetr přesné přihrávky, díky nimž bude mít jejich adresát více času, a tím pádem i možností zbavit se tlaku obránců. Více čtěte zde.

Autentická střelba — Jemné úpravy systému střelby a modifikace fyzikálního chování míče produkují širší a realističtější škálu střel, přinášejících ještě větší uspokojení v případě, že skončí brankou. Více čtěte zde.

Variabilnější bránění — Ve hře přibylo určování směru skluzů, takže zkušenější hráči by nyní měli mít větší dosah a výrazně eliminovat možnost minutí hráče s míčem. Dokonalejší logika odvracení nebezpečí poskytuje obráncům více možností odklizení míče mimo dosah útočníků. V likvidaci brankových příležitostí jim dále pomohou skluzy ke zblokování střel nebo odkopy přes hlavu za sebe. Více čtěte zde.

Propracovanější inteligence brankářů — Početná vylepšení znamenají, že brankáři nyní mnohem aktivněji a s lepším odhadem vybíhají k volnému míči a tato brankářská činnost se tak stává velmi efektivní. Nová technologie návaznosti animací produkuje realistické vyhledávání ideální pozice a řešení situací, jež vyúsťují v širší škálu zákroků. Více čtěte zde.

Autenticita Manažerského módu — Pro maximální přiblížení se dění ve skutečném fotbalu bylo v tomto módu provedeno více než 50 zásadních vylepšen. Výsledky zápasů jsou ovlivňovány kvalitou týmů, stejně jako slabinami a silnými stránkami hráče. Hráčské přestupy jsou nyní realizovány na základě rozhodovacích kritérií, mezi něž patří mj. finanční situace klubu a prestiž, dostupnost podobných hráčů a konkurence ze strany klubů, řízených AI. Realističtější je také křivka výkonnostního růstu fotbalistů, již ovlivňují například věk nebo prostředí. Více čtěte zde.

Nepřerušovaná hra — Pomocí rychle rozehrávaných přímých kopů a svižného udělování karet z rukou rozhodčích si hra nyní zachovává svou atmosféru a napětí.
Více čtěte zde.

Nový tréninkový areál — Zde si můžete v plně vybaveném tréninkovém módu pilovat své dovednosti dříve, než se vydáte na skutečné hřiště. Více čtěte zde.

Specifikace produktu

Vydavatel: Electronic Arts Inc.
Výrobce: EA Canada
Datum vydání: podzim 2009
Počet online hráčů: 20
Počet offline hráčů: 7 (PS3); 4 (Xbox 360)
Rating: Pro každého
Web: WWW.FIFA.EASPORTS.COM

© 2009 Electronic Arts Inc.  Všechna práva vyhrazena.  Všechny ochranné známky jsou majetkem svých příslušných vlastníků.  Oficiální licencovaný produkt FIFA '© Logo OLP značky FIFA je chráněnou autorským právem a ochrannou známkou FIFA. Všechna práva vyhrazena.' Vyrobeno v rámci licence, poskytnuté společnosti Electronic Arts Inc.

*Pro hraní online je vyžadováno PŘIPOJENÍ K INTERNETU.

FIFA 10 vyjde již 2. října 2009 na PC, PLAYSTATION®3, Xbox 360™, Nintendo Wii™, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) a mobilních telefonech. Originální verze bude obsahovat český dabing v podání Jaromíra Bosáka a Petra Svěceného!

Zrušit


Časová osa: FIFA 10

Filtr článků - FIFA 10