Rubriky:

Anglie

Asociace Bosingwu za šlápnutí na soupeře nepotrestá

2. února 2009 18:50 - LONDÝN

Fotbalista Chelsea José Bosingwa nebude za úmyslné šlápnutí na záda Jossiho Benajuna z Liverpoolu v nedělním utkání potrestán. V pondělí o tom informovalo vedení anglické Fotbalové asociace (FA).

Bosingwa neudržel nervy na uzdě v posledních vteřinách utkání, kdy Chelsea prohrávala 0:2. Benajun u rohového praporku získával blokováním míče čas a portugalský reprezentant stojícího liverpoolského záložníka surově kopnul podrážkou do zad.

K zákroku došlo přímo před zraky asistenta rozhodčího Mo Matadara, který na něj hlavního sudího Mika Rileyho upozorňoval, ten však obránce Chelsea nepotrestal. Právě proto prý vedení FA Bosingwu nesuspendovalo, protože pravidla FIFA neumožňují zpětně měnit verdikty rozhodčích.

Bosingwa se za surový zákrok den po utkání omluvil. "Vím, že to bylo špatné a omlouvám se. Rozhodně jsem neměl v úmyslu ho zranit," citovala ho agentura Reuters.

Bosingwův zákrok byl vyvrcholením tvrdého zápasu, který po diskutabilní červené kartě za skluz na Xabiho Alonsa nedohrál Frank Lampard a Chelsea by tak měl chybět ve třech zápasech. Vedení londýnského klubu se však proti trestu odvolalo, protože podle televizních záběrů záložník trefil nejdřív míč a poté navíc Alonso kopnul Lamparda. Podle agentury AP bude FA o Lampardově trestu rozhodovat v úterý.

ČTK

Zrušit


Podsekce:

       
  • Souhrn
  • Výsledky
  • Kalendář
  • Tabulky

Načítám data
Vyčkejte prosím, načítám data..