Článek
Inspirací pro tvorbu nového loga bylo to z nedávné minulosti, se kterým sešívaní dosáhli na první extraligové úspěchy, zejména v roce 2003 na zisk mistrovského titulu. Od roku 2007 až do letoška pak Slavia přešla na logo se lvem. Nyní se Pražané chtějí přiblížit tradiční slávistické značce.
Novinkou jsou pak i dresy, které budou slávisté od příštího ročníku oblékat. Až dosud platilo, že z přední strany byl dres červenobílý a zezadu pak celý červený, nebo bílý, aby se barvy nepletly s dresy soupeřů. To už platit nebude, nové dresy mají bílou a červenou variantu a dominuje jim velké vyšité logo.
Vévodícím prvkem nové vizuální identity je hvězda, která se prolíná dlouhou slávistickou historií. Na svých svetrech ji nosili zakladatelé klubu, první mušketýři, kteří vyrazili v roce 1909 do Chamonix, úspěšní hokejisté meziválečného období, bojovníci v nižších soutěžích i hráči, jenž vybojovali postup do extraligy.
V nadcházející sezoně bude Slavia zároveň používat speciální logo, kterým si připomene svou tradici a 120. výročí od založení klubu. Novým mottem sešívaných je pak slogan „Hluboko kořeny, vysoko cíl".