Hlavní obsah

Říha s Nedvědem coby strojvedoucí! Hokejisté i fanoušci využijí pro MS speciální lokomotivu

Praha

Uchopili do rukou sklenice s pivem a lokomotivu jím pokropili. A pořádně. Pak dokonce trenér české hokejové reprezentace Miloš Říha s generálním manažerem týmu Petrem Nedvědem napochodovali do kabiny strojvedoucího. Že by si ke stávajícímu zaměstnání přivzali další? Ne, to jen na pražském hlavním nádraží slavnostně křtili lokomotivu Českých drah v barvách Českého hokeje, kterou budou osazeny speciální vlaky do Bratislavy na květnový světový šampionát.

Speciální vlak pro hokejové mistrovství světaVideo: Sport.cz

 
Článek

České dráhy pro fanoušky připravily unikátní spojení zpáteční jízdenky na vlak a denní vstupenky na květnové hokejové mistrovství světa.

„Vlak na trase Praha–Pardubice–Brno–Bratislava vypravíme sedmkrát. Vždycky v den, kdy bude hrát český národní tým (v základní skupině). Kapacita každého vlaku je zhruba 900 míst. Zákazník si kupuje nejen přepravu do Bratislavy, ale i celodenní vstupenku na zápasy mistrovství světa," říká náměstek generálního ředitele Českých drah Michal Štěpán.

Vstupenky na zápasy Říhových hochů v základní skupině MS už jsou vyprodané, takže cesta speciálně polepeným vlakem je poslední šancí českých fanoušků na zakoupení vstupenek na utkání. Na duely s Rusy a Švédy však už zbývá jen pár lístků. Příznivci si ale můžou zakoupit i samostatné zpáteční jízdenky do hokejového speciálu, bez vstupenky na utkání, pokud ji už mají, nebo se do Bratislavy chystají jen do fanzóny.

„Tyto zvlášť vybavené vlaky budou taženy lokomotivou v barvách národního týmu, věřím, že to bude pro cestující fanoušky skvělý zážitek a zajímavé zpestření jejich cesty nejen v květnu do Bratislavy," uvedla Jana Obermajerová, ředitelka BPA sport marketing, marketingový partner Českého hokeje.

Foto: Český hokej

Jídzní řád lokomotivy v barvách Českého hokeje.

„Samotný polep proběhl rychle, trval zhruba sedmdesát hodin. Předcházela tomu ale grafická příprava a výroba polepu. Zkušenosti s polepem lokomotiv už máme z dřívějška, takže žádné komplikace nyní nenastaly, byla to rutina," pochvaloval si hladký průběh Štěpán.

„V momentální situaci, hlavně s ohledem na dění na našich silnicích, je to ta nejlepší a nejpohodlnější varianta dopravy," pochvaluje si Nedvěd nápad s přepravou po dráze.

Lokomotiva bude v provozu od února 2019 až do ledna 2020, jelikož bude mimo jiné využita i k propagaci juniorského mistrovství světa, které společně na přelomu roku hostí Ostrava a Třinec.

Vlakovou soupravu taženou právě touto lokomotivou plánuje využít 8. května k přepravě do Bratislavy i národní tým. Jedna část hráčů a realizačního týmu vyrazí v takovém případě z Prahy, další se přidá následně v Brně.

Detailní informace o těchto spojích naleznou fanoušci na zde.

Reklama

Související témata:
České dráhy (ČD)