Hlavní obsah

Propagace Jágrem! Fanoušci si ho mohli namazat i na chleba

Praha

Jaromír Jágr oslavil pětačtyřicáté narozeniny. Před více než dvaceti lety začal oslňovat velký hokejový svět. Jak nabýval na velikosti, přicházely i nabídky na reklamu. Jágra si například fanoušci mazali také na chleba. Ano, číslo 68 jako součást marketingu nejen na arašídové máslo.

Foto: www.nhl.com

Jaromír Jágr a pohled do historie. To byla propagace arašídového másla v devadesátých letech minulého století. Byla to evidentně sranda.

Článek

Zní to jako dávná historie, ale i tohle patří ke jménu Jaromír Jágr. Stalo se v polovině devadesátých let minulého století. Dlouhovlasý hokejista a hráč Pittsburghu se ocitnul na skleničce s arašídovým máslem. Jágra si fanoušci mazali na chleba.

„Delikátní, chutné," snaží se přesvědčit ve videu dívka v dresu Pittsburghu. „Velmi dobré," přidává se další fanoušek klubu.

Kladenský odchovanec v té době už patřil mezi významné hráče Tučňáků. Kdo je populární, dostává více šancí k propagaci. Jágr se v reklamě představil jako hasič, Santa Claus, propagoval žvýkačky, sázkovou kancelář, kuřata, kola, televizní soutěž.

Na začátku velké kariéry byl součástí kampaně také za arašídové máslo, které je v Americe velmi populární.

Reklama

Související témata:
Arašídové máslo