Článek
Týmový manažer Jan Kalivoda, který vyrazil na Slovensko pár dnů po svém návratu ze Silk Way Rally, nemá s výzvami problém. „Na Slovakiaring jedeme v nejsilnější sestavě Adam Lacko - David Vršecký, přičemž David bude plnit roli jezdce i technického ředitele. Prioritou je minimálně udržení náskoku Adama Lacka, nicméně všichni věříme, že se Davidovi vydaří slovenská premiéra přece jen o něco více než comeback na Nürburgringu."
Lacko vede po úvodní třetině šampionátu o 46 bodů. „Je to hodně dobré, ale může to být ještě o něco lepší. Abych pravdu řekl, superlativy na moji adresu jsou přehnané, na druhou stranu chápu reakce fanoušků Buggyry, kteří při nás stáli i v nepříliš úspěšných časech," říká dosavadní hlavní protagonista šampionátu Adam Lacko.
Zatímco on bude na Slovensku v roli největšího favorita, David Vršecký zkusí zabojovat o první desítku. „Přestože Nürburgring nevyšel podle mých představ, závodění v Evropě si užívám. V první řadě musíme připravit Adamovi vítězné auto, což však neznamená, že nemám ambice zabojovat o bednu."
Stav ME tahačů po Nürburgringu: |
---|
1. Adam Lacko (Česko/Buggyra) 142, |
2. Stephanie Halmová (Německo/MAN) 96, |
3. Jochen Hahn (Německo/Iveco) 95, |
4. Norbert Kiss (Maďarsko/Mercedes) 88, |
5. Antonio Albacete (Španělsko/MAN) 72, |
6. Gerd Körber (Německo/Iveco) 72. |
Pohár konstruktérů: |
1. Buggyra Racing (Lacko – Vršecký/ Buggyra) 170, |
2. Iveco Magirus (Hahn – Korber/Iveco) 165, |
3. Tankpool 24 (Kiss – Kursim/Mercedes) 163. |