Hlavní obsah

Nejdříve Hungaroring, hned poté Most. Buggyra hájí dvě vedení

Praha

Rozhodující část sezóny začíná. Po měsíční pauze následující po slovenské premiéře čekají na nejrychlejší truckery starého kontinentu hned dva závodní víkendy v řadě. Nejdříve se bude o body a poháry bojovat na Hungaroringu, poté přijde na řadu českými fanoušky toužebně očekávaný Most.

Tahače na Slovensku

 
Článek

Čeká je velká výzva. Do Maďarska dorazí český tým Buggyra poprvé od roku 2009 s cílem ubránit dvě průběžná vedení.

Individuální šampionát zatím ovládá s přehledem Adam Lacko, zatímco návrat Davida Vršeckého stačil k průběžnému lídrovství v Poháru konstruktérů. „Řeším příjemné starosti, každopádně nemá cenu zastírat, že v této chvíli je pro nás prioritou titul Adama Lacka, na který čeká Buggyra skoro osm let," poukazuje v tiskové zprávě týmový manažer Jan Kalivoda, který vzhledem k vývoji týmové soutěže nominoval opět Vršeckého.

„I když se David s Adamem představili také vítězně v Číně a spoustu času zabrala Silk Way Rally, během pauzy mezi Slovakiaringem a Hungaroringem se pracovalo na několika technických změnách, které chce David vyzkoušet během ostrého závodu. A pokud se nestane nic nečekaného, bude startovat i v Mostě. V opačném případě bychom se museli někde zabarikádovat před jeho fanoušky," směje se Kalivoda.

Lacko z cílů nesleví. Chce titul

Lackův náskok na domácího Kisse činí 43 bodů. „Sedmnáct bodů snad dám, nicméně moje ambice byly, jsou a budou vyšší," říká Adam se smíchem. „Na Slovakiaringu jsem sice nenavázal na předchozí výhry z Misana a Nürburgringu, ale rozhodně nemíním slevit ze svých cílů v podobě zisku titulu."

Přestože Vršecký startoval pouze ve dvou závodech, ve kterých měl, jak sám přiznává, k mistrovské formě daleko, splnil na Slovensku dílčí cíl a je v první desítce. Na svém facebookovém profilu se vyjádřil ve smyslu, že se v Maďarsku hodlá rozjet před Mostem. „Vedení v Poháru konstruktérů je z 90%, zásluhou Adama. I když Maďarsko bude spíše o tom, jak mu připravit na závěr sezóny nejlepší auto, hodlám do týmové kasy přispět podstatně více, než tomu bylo doposud," ujišťuje David.

Stav ME tahačů 2017 před Hungaroringem
Jezdci:
1. Adam Lacko (Česko/Buggyra) 182,
2. Norbert Kiss (Maďarsko/Mercedes) 139,
3. Jochen Hahn (Německo/Iveco) 135,
4. Stephanie Halm (Německo/MAN) 133,
5. Antonio Albacete (Španělsko/MAN) 109,
6. Gerd Körber (Německo/Iveco) 78
…10. David Vršecký (Česko/Buggyra) 28.
Pohár konstruktérů:
1. Buggyra Racing 1969 (Lacko/Vršecký, Buggyra) 230,
2. Die Bullen vom Iveco Magirus (Hahn/Körber, Iveco) 222,
3. Team Reinert Adventure (Lenz/Halm, MAN) 216.

Reklama

Související témata: