Bez Martina Kolomého, zato se zvučnou kazašskou posilou Arturem Ardavičusem vyrazí Bonver Dakar Project na nadcházející ročník nejslavnější terénní rallye světa. Ardavičus se bude v roli lídra moravskoslezské stáje snažit navázat na předloňské třetí místo, které si vyjel ještě ve službách Kamazu.

Tým Bonver Dakar Project představil při slavnostním odjezdu na Rally Dakar 2014 nový stroj Tatra Jamal.
Ardavičus by měl vyvážit ztrátu jiného závodníka s ambicemi na celkové pořadí Kolomého, který se na poslední chvíli rozhodl odejít jinam. "V Kamazu mi končila smlouva. Tím, že se s Tomášem Vrátným znám hodně dlouho, pozval mě do týmu, abychom vytvořili nový automobil na základu Tatry a chtěli bychom ho dostat na top úroveň. Pro mě je to výzva," řekl Ardavičus před odjezdem.
Šéf stáje Tomáš Vrátný dal pro Ardavičuse sestrojit úplně nový speciál Jamal, který teprve v srpnu začal konstruovat Milan Holáň. Hlavním nepřítelem zkušeného Kazacha je tedy čas. "Kolik jsem toho v tom voze najel? Pětadvacet kilometrů. Dovezl jsem ho vlastně jen z továrny na toto místo. Času bylo málo, na zkonstruování i na testy. Je to risk s tím vyrazit na Dakar, budu muset jet rychle a bezpečně. Pojedu takovým tempem, ve kterém budu vůz na sto procent kontrolovat," řekl Ardavičus.
Bonver posílá na start do argentinského Rosária tři speciály Tatra, s kterými pojedou vedle Ardavičuse ještě Polák Robert Szotkowski a Vrátný. Ti budou mít vylepšené modely z minulého ročníku a na trati mezi Rosáriem a chilským Valparaisem by měli poskytovat maximální podporu lídrovi Ardavičusovi. "Je to naše jasná jednička," řekl Vrátný.
Sestavu doplňuje motorkář Jan Veselý na yamaze. "Loni jsme měli čtyři závodníky v první dvacítce, což byl velký úspěch. Ale na tak náročném závodě nemůžeme mít jiný hlavní cíl než se pokusit dojet do cíle a dokončit. Tým ovšem máme kvalitní," řekl Vrátný.