Hlavní obsah

Super Bowl v televizi táhl méně než v minulých letech

Austin

Nedělní Super Bowl měl navzdory dramatickému průběhu v USA nejnižší sledovanost za poslední čtyři roky. Finále ligy amerického fotbalu NFL, v němž New England Patriots po velkém obratu porazili Atlantu Falcons 34:28, si na televizní stanici Fox pustilo 111,3 miliónu diváků.

Foto: Stringer, Reuters

Quarterback týmu New England Patriots Tom Brady slaví s trofejí Vince Lombardiho po Super Bowlu.

Článek

Super Bowl tradičně patří mezi nejsledovanější akce roku. Předloni vidělo vítězství New England Patriots nad Seattlem Seahawks 114,4 miliónu diváků, čímž se zápas stal nejsledovanějším pořadem v historii amerického televizního vysílání.

Minulou neděli přitáhlo nejvíce diváků (117,7 miliónu) historicky první prodloužení v dějinách Super Bowlu, v němž Patriots vybojovali svůj pátý titul. Populární poločasovou show, kterou tentokrát obstarala Lady Gaga, zhlédlo 117,5 miliónu lidí.

Za půlminutovou reklamu inkasovala Fox pět miliónů dolarů (126,7 miliónu korun). Podle agentury Reuters díky šotům na Super Bowlu vydělala asi 510 miliónů dolarů (téměř 13 miliard korun).

Reklama