Někteří se museli řádně odhalit, jiní si zaskotačili, hokejovému brankáři vzplála hokejka. Špičkoví čeští sportovci se v průběhu léta a podzimu vystřídali před objektivem známého portrétního fotografa Tomáše Třeštíka, který stvořil vizuálně hravý kalendář společnosti Sport Invest pro rok 2020. Sportovní hvězdy zasadil do atraktivních barevných kompozic a iluzorního světa. Na reportáž ze křtu kalendáře se podívejte v přiloženém videu.
Bořek Dočkal znovu nazul kopačky a Martin Fuksa se odhalil. V kalendáři s českými sportovními hvězdami
Fotogalerie

Petr Čech v novém kalendáři odolává smršti míčů...
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...Bořek Dočkal startuje k velkému návratu.
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...kanoista Martin Fuksa se odhalil.
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...plážové volejbalistky Barbora Hermannová (vlevo) a Markéta Nausch Sluková si pinkají s bublinami.
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...iluze všestranné Ester Ledecké.
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...hokejový brankář David Rittich má hokejku v plamenech.
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...veslař Ondřej Synek a jeho vodní hrátky.
Tomáš Třeštík/Sport Invest

...běžkyně na lyžích Barbora Havlíčková v tak trochu letním oblečení.
Tomáš Třeštík/Sport Invest
Sport má mnoho podob a barev, stejně jako kalendář pro příští rok. Jeho autoři se tentokrát rozhodli jít čistě výtvarnou cestou.
„Záměr byl dostat sportovce z reálného do vizuálně atraktivního, nereálného, často až snového prostředí," avizuje fotograf Tomáš Třeštík.
Fotbalista Bořek Dočkal (vlevo), kanoista Martin Fuksa a skifař Ondřej Synek se svými portréty při křtu kalendáře společnosti Sport Invest.
Vlastimil Vacek, Právo
Kvůli velikosti společnosti a množství jeho známých klientů vznikly tři verze kalendáře, které kopírují i činnost sportovní agentury. V jednom z kalendářů je větší počet fotbalistů, ve druhém hokejistů, v dalším zase převažují zástupci ostatních sportů. Ve všech vydáních jsou pak největší jména agentury jako Petr Čech, Martina Sáblíková, Ester Ledecká, Tomáš Hertl či Bořek Dočkal.
„Rok co rok je pro nás velmi obtížné vybrat pouze dvanáct jmen. Proto jsme se tentokrát rozhodli pro tohle řešení. Celkem se fotilo 19 sportovců, které jsme pak rozdělili to tří kalendářů," vysvětluje David Trávníček, šéf Sport Invest Marketing.
Kalendář tradičně není určený ke komerčnímu prodeji, do tisku jde méně než dva tisíce kusů, což mu dodává na unikátnosti.