Článek
„Klub z Vršovic v pondělí po obědě spustil neplánovaně otevřený předprodej do hostujícího sektoru, kam se nekoordinovaně prodala část vstupenek, než po intervenci Baníku byl tento prodej zastaven. I přesto nešly zakoupené vstupenky stornovat, takže volný předprodej, který by se normálně uskutečnil v týdnu na Chachar/Wear, proběhl už v týdnu na webu klokanů,“ vypustili Chachaři na svůj instagramový účet.
Nelíbí se jim, že přestože s Klokany řešili distribuci vstupenek už před čtrnácti dny, dopadlo to jinak. „Diletantský přístup ticketingového oddělení Bohemians nám způsobil nemalé problémy,“ zlobí se ostravští ultras.
Vzhledem k nízké kapacitě vršovického Ďolíčku mají hostující kluby zákonitě přidělen malý počet vstupenek. Pro zápasy se Spartou, Slavií nebo právě s Baníkem je absolutně nedostačující. Každý lístek je vyvážen zlatem. Nejvěrnější fanoušci Baníku mají obavu, že vzhledem k volnému prodeji si vstupenky do hostujícího sektoru mohli zakoupit i lidé mimo fanouškovskou strukturu.
Bohemians se k pochybení postavili čelem, do Ostravy poslali omluvu. „V pondělí došlo ke spuštění předprodeje do domácích sektorů stadionu, přičemž se bohužel ve volném prodeji omylem prodalo i menší množství vstupenek určených pro hosty, přestože o jejich distribuci požádal Baník. Jedná se o asi 15 % kapacity sektoru pro hosty, kterou ovšem online koupili také fanoušci Baníku,“ řekl Sport.cz Petr Koukal, tiskový mluvčí Bohemians.
„Stalo se tak nešťastnou chybou a v žádném případě nešlo o úmysl. Po zjištění chyby jsme prodej do tohoto sektoru zastavili a zbylých 85 % vstupenek od nás dostal hostující klub. Ze strany Bohemians zazněla směrem k ostravskému klubu za toto nedopatření omluva, a to přímo z úst předsedy představenstva pana Dariusze Jakubowicze, který se omluvil majiteli Baníku panu Václavu Brabcovi. Situace nás samozřejmě mrzí a omlouváme se i všem, komu mohla způsobit potíže,“ dodal Koukal.