Hlavní obsah

Messi zbořil Instagram a předstihl slavné vajíčko. Navíc se dotahuje na Ronalda

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nejen góly, asistence či trofeje. Argentinec Lionel Messi si připsal další rekord, i když tentokrát mimo fotbalové hřiště. Jeho příspěvek z finále MS v Kataru posbíral na Instagramu v době publikace článku přes neuvěřitelných 61 milionů „lajků“. Maximum slavného vajíčka tak padlo.

Foto: Hannah Mckay, Reuters

Lionel Messi se raduje s trofejí pro vítěze MS.

Článek
Fotogalerie

„Děkuji své rodině a všem, kteří mě podporují a také všem, kteří v nás věřili. Znovu jsme ukázali, že když Argentinci bojují společně, jsou schopni dosáhnout všeho, co si usmyslí. Dokázali jsme to!" stojí v popisku u Messiho série fotek z finálového večera katarského šampionátu, kdy Jihoameričané porazili na penalty Francii.

Argentinec zveřejnil příspěvek až v pondělí a na sociální sítí spustil melu. Trvalo přibližně 24 hodin, než posbíral 50 milionů srdíček. Rychleji na tuto metu v historii Instagramu nikdo nedosáhl.

Toto video už bohužel nemůžeme přehrávat z důvodu vypršení internetové licence

Sestřih finálového utkání MS Argentina - FrancieVideo: Česká televize

Najedou začal sledovaný závod o vůbec „nejlajkovanější" příspěvek. Jenže tempem, jakým Messi srdíčka sbírá, to byla jen otázka času. V úterý kolem 11. hodiny dopolední bylo jasno. Slavné vajíčko padlo na druhé místo.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Leo Messi (@leomessi)

Říkáte si, jaké vajíčko? „Pojďme společně vytvořit světový rekord a udělat nejlajkovanější příspěvek na Instagramu," stojí v popisku fotografie z ledna 2019. Na ní je pouze obyčejné vajíčko, které si ale žilo vlastním virálním životem. Ano, příspěvek za téměř čtyři roky nasbíral přes 56 milionů „lajků".

Ale zpět k Messimu, který jako druhý sportovec překonal hranici 400 milionů sledujících. Před ním je samozřejmě portugalský rival Cristiano Ronaldo, jenž se pyšní dokonce číslovkou 519 milionů. Messi však přidal během šampionátu v Kataru přidal nových 20 milionů sledujících, z toho 5 milionů jen během finálové neděle.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Egg Gang 🌎 (@world_record_egg)

Ronaldo svými příspěvky z Kataru nezaujal tak, jako Messi. Za zmínku ale rozhodně stojí listopadová koláž z reklamní kampaně francouzské luxusní značky Louis Vuitton, která dala dohromady právě dva nejslavnější fotbalisté planety.

Oba se oddávají šachové partii, zatímco šachovnice stojí na kufru LV. Rozmístění figurek napodobuje situaci z populárního duelu mezi šachovými velmistry Magnusem Carlsenem a Hikaru Nakamurou z roku 2017, která skončila remízou.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Cristiano Ronaldo (@cristiano)

Tady Ronaldo Messiho předčil. Na profilu Portugalce se příspěvek líbí více než 42 milionům uživatelů, Argentinec má o deset milionů méně.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený Leo Messi (@leomessi)

Reklama