Článek
Fanoušky šokovali, když odložili tradiční logo. Pro Juventus byl přece dlouhá léta typický oválný znak s černo-bílými svislými pruhy, korunkou a býkem, symbolem Turína.
Na novém erbu zůstal jen nápis Juventus, pod kterým je v klubových barvách vyvedené písmeno J. Někteří příznivci změnu nepřijali a zuřili, že jim moderní logo připomíná kondom...
Another trophy 🏆 for these two..? Good luck to João Cancelo and @Cristiano 🇵🇹 in the #UEFANationsLeague final! #ForzaJuve 🏳️🏴 pic.twitter.com/HeqVPtDad7
— JuventusFC (@juventusfcen) 9. června 2019
„Chceme být první. Na hřišti i mimo něj. A nové logo je skvělým příkladem, že se nám daří. Posouvá nás do jiného světa, dává nám nový rozměr," přesvědčoval je Pavel Nedvěd, viceprezident Juventusu.
Růžový pruh připomíná první barvu
S kůží na trh jde klub také v případě nových domácích dresů od firmy Adidas. Stará dáma získala osmý mistrovský titul v řadě a opět se vydává zcela novým směrem. Dres totiž nemá ikonické pruhy, ale je rozdělen na dvě poloviny. Černé a bílé pole přitom od sebe odděluje výrazný růžový pruh. Růžová totiž byla úplně první barva, ve které Juventus nastoupil k zápasu.
Dál ctí kombinaci černé a bílé, která je zapsaná hluboko v klubové DNA. Svým designem ovšem odkazuje na novou, moderní éru nejúspěšnějšího italského klubu. Dres dotváří čistý límeček u krku a tři pruhy na ramenou, které kontrastují s barvou trikotu.
Nové dresy Juventus pokřtil již na konci staré sezony při mistrovské korunovaci.