Článek
Rodák z Krnova, který prošel vítkovickou mládeží a mihnul se také v reprezentační šestnáctce, přišel na řadu už v první sérii. Pomalu se rozjel na brankáře a mezi kruhy si nabral kotouč na hokejku. Následně se s pukem na holi rychle otočil a ze vzduchu neomylně zavěsil přesně k levé tyči za dezorientovaného gólmana.
Kylnar už si následně jen mohl užívat zaslouženou oslavu se spoluhráči, protože tahle neskutečná finta stála za to. Trefu navíc posvětil i sudí, který ukázal směrem na branku.
Jenže jak se ukázalo, rozhodčí doplatil na neznalost pravidel. Jak uvedl Slovenský svaz ledního hokeje, který Tipos ligu řídí, branka platit neměla.
Nabrat kotouč na čepel je sice povolený trik, následnou otočku o 360 stupňů už však pravidlo 24 o trestném střílení zakazuje. „V případě, že hráč provede takový pohyb během trestného střílení, hlavní rozhodčí tento proces zastaví a gól nebude uznán,“ uvedl svaz s tím, že vůči sudím, kteří duel vedli, vyvodí důsledky.
Topoľčany nakonec nesprávně uznaný gól nemusel mrzet. Domácí dvěma úspěšnými nájezdy otočili skóre v rozstřelu, Žiar nad Hronom i s Kylnarem si tak ze středečního utkání 17. kola odvezl jen bod.








