Článek
Diváci svou pozornost upírali spíš na čelo závodu, kde Norris naháněl druhého Verstappena. Na konci 13. kola ale zamířili do boxu první piloti, konkrétně Brazilec Bortoleto na Sauberu a Júki Cunoda s Red Bullem, kteří se pohybovali ve druhé polovině startovního roštu.
Bortoleto se u svých mechaniků zdržel o něco déle, protože mu měnili poškozené přední křídlo. Nehodu ale mohla způsobit pravá přední pneumatika. Když ji totiž mechanik měnil, odložil ji tak nešikovně, že se kolo začalo kutálet přímo do cesty Cunodovi, jenž v tu chvíli odjížděl od svého týmu.
E o pneu indo embora durante o pit stop do Bortoleto?
— Blog Fórmula 1 (@blog_formula1) October 5, 2025
O mecânico foi buscar e por pouco o Tsunoda não passa por cima 😳pic.twitter.com/X2VxUrw4Lx
Havárii naštěstí předešel jiný člen Sauberu, který si potulující se pneumatiky všiml včas a její pohyb zastavil. „Rozhodně to nebyl náš závod,“ komentoval po dojezdu Bortoleto. „Hned v prvním kole jsem si poškodil přední křídlo a v tu chvíli jsem věděl, že mě čeká těžký závod,“ dodal.
Z vítězství se v Singapuru nakonec radoval George Russell na Mercedesu, pro nějž se jednalo o páté vítězství v kariéře. Šest závodů před koncem je také jasno o vítězi poháru konstruktérů, kde triumf obhájil McLaren. Pro britskou stáj se jednalo o desáté prvenství v historii. Obhajobu ale zvládla poprvé od roku 1991.