Článek
Spolupráce se konkrétně týká tří produktů firmy - energetických nápojů Sting Energy a Gatorade a dále pak brambůrků Doritos.
V rámci partnerství se na produktech firmy PepsiCo budou objevovat motivy ze světa formule 1, na závodních okruzích i v paddocku to bude fungovat stejně, jen logicky v opačném gardu.
Sting Energy se stane oficiálním energetickým nápojem seriálu, Gatorade zase partnerem sprintových závodů počínaje zkráceným závodem na okruhu Spa-Francorchamps v Belgii a následně i v Austinu, Sao Paulu a Kataru. Doritos bude „jedničkou“ u slaného občerstvení šampionátu.
Jako součást podpory vývoje a příležitostí, jež formule 1 nabízí, rozšíří PepsiCo své partnerství i do F1 Academy. Detaily této spolupráce s juniorskými formulovými závody žen budou zveřejněny v budoucnosti.
„Dneškem se spojují dvě ikonické a historické globální značky. Jde o jiskřivé spojení, které propojí tradici a inovaci a přinese fanouškům i zákazníkům po celém světě vzrušení, zábavu a nezapomenutelné zážitky,“ řekl prezident F1 Stefano Domenicali.
„PepsiCo využije jedinečný potenciál formule 1 jako globální platformy k oslovení nového publika a my budeme těžit z jejich energie, skvělých produktů a loajální komunity,“ uvedl dále Ital.
Eugene Willemsen, generální ředitel PepsiCo, mluvil v podobném duchu. „Toto partnerství reprezentuje perfektní spojení dvou globálních firem sdílejících vášeň pro vytváření neobyčejných zážitků pro své fanoušky.“
„Společně budeme zajišťovat zážitky, které budou spojovat piloty s fanoušky přímo na závodních okruzích i mimo ně. Zároveň budeme podporovat expanzi F1 mezi nové publikum po celém světě s využitím trhů, na nichž figuruje PepsiCo a především Sting.“
Formule 1 2025
Letošní sezona seriálu formule 1 začala 16. března Velkou cenou Austrálie a končí 7. prosince v Abú Zabí. Titul mezi jezdci obhajuje Nizozemec Max Verstappen z Red Bullu a mezi stájemi britský McLaren.