Článek
Na okruhu, kde před rokem vybojoval premiérové vítězství ve Velké ceně, zajel Räikkönen traťový rekord 1:34,395 minuty. V součtu obou tréninků předstihl Schumachera o 42 tisícin. Finský pilot dnešním výkonem navnadil své fanoušky, které zklamal jeho předčasný konec v Melbourne zaviněný poruchou motoru.
"Samozřejmě je příjemné být nejrychlejší, ale ještě je brzy. Auto vypadá dobře, uvidíme zítra, jaký pokrok jsme udělali od Melbourne," řekl Räikkönen, jenž s týmem v pauze pilně testoval ve Valencii.
V náročných klimatických podmínkách hraje velkou roli kvalita pneumatik, která by mohla naklonit jazýček vah na stranu soupeřů Ferrari. Italská stáj obouvá gumy Bridgestone a jako jediná se s nimi dokázala dostat v trénincích do popředí. Pět vozů v první šestici jelo na michelinech.
"Ráno jsme měli oproti ostatním velký náskok a myslím, že jsme pořád ve výhodě. Odpoledne jsme už spíš ladili závodní nastavení vozu," mínil brazilský pilot Rubens Barrichello, který byl v tréninku devátý. "Můžeme být ještě rychlejší," ujistil Schumacher.
| GP Malajsie v Sepangu | |
| 1. volný trénink | |
| 1. M. Schumacher (Něm./Ferrari) | 1:34,437 |
| 2. Barrichello (Braz./Ferrari) | 1:35,380 |
| 3. Davidson (Brit./BAR) | 1:35,970 |
| 4. Zonta (Braz./Toyota) | 1:36,147 |
| 5. R. Schumacher (Něm./Williams) | 1:36,229 |
| 6. Räikkönen (Fin./McLaren) | 1:36,314 |
| 2. volný trénink | |
| 1. Räikkönen | 1:34,395 |
| 2. R. Schumacher | 1:34,693 |
| 3. Webber (Austr./Jaguar) | 1:35,054 |
| 4. M. Schumacher | 1:35,094 |
| 5. Montoya (Kol./Williams) | 1:35,100 |
| 6. Trulli (It./Renault) | 1:35,115 |











