Článek
Oproti letošnímu Bohoušovi bude mít Pepa jen drobná vylepšení, například digitální zrcátka. To kvůli odolnosti, protože na lednovém Dakaru v Saúdské Arábii Macíkův tým MM Technology měnil u devíti kamionů hned 120(!) zrcátek. Jinak jde o specifikaci EVO 4, tedy stejnou, kterou měl i předchůdce.
„Měníme jen drobnosti, proto nemělo smysl jít do vyšší evoluce,“ vysvětlil Macík, který se s Pepou poprvé představí na říjnové dakarské generálce v Maroku.
Stavba trvala sedm měsíců, započala hned po lednovém triumfu a společně s Pepou se zrodilo i jeho dvojče Czeslaw. Jak už jméno naznačuje, je určen pro polský trh a na Dakaru s ním pojede nováček Darek Łysek. Sedlčanská stáj už tradičně připravuje karavanu kamionů, čímž zvyšuje konkurenci v této třídě.

Posedlí Dakarem Open Air v Sedlčanech
Oba nové vozy mohli fanoušci poprvé spatřit v sobotu v Sedlčanech na zdařilé akci Posedlí Dakarem Open Air. „To je pro nás srdcovka. Fanoušci tady mohou na vlastní kůži zažít, jaké to je na Dakaru a my jim společně s dalšími závodníky rádi ukazujeme, o čem to na trati je. Mám radost, jak skvěle přivítali Pepu i Czeslawa a těším se, až je poprvé postavíme na start rallye. Atmosféra byla neskutečná,“ říkal Macík.
Kromě něj se akce v Sedlčanech zúčastnili i další dakarští závodníci Martin Prokop, Dušan Drdaj či Milan Engel. Dorazili i Macíkovi kamionoví konkurenti z Nizozemí - Janus van Kasteren a Mitchel van den Brink.