Článek
Nike vsadil na tradiční provedení a dvě klasické varianty – červenou a bílou. Ústředním prvkem celé kolekce je výrazně zpracovaný státní znak, který dominuje přední části dresu a tvoří jasný symbol reprezentace.
„Olympijské hry spojují nejen sportovce, ale i celé národy,“ podotýkal Jiří Šlégr, generální manažer mužské reprezentace. „Proto jsem moc rád, že nás naši hokejisté budou reprezentovat v dresech s národním znakem, symbolem hrdosti. Věřím, že nám přinesou i velký kus štěstí,“ říkal Šlégr.
Nechybí ani logo Českého olympijského výboru i samotné olympiády, jinak jsou dresy naprosto čisté. Poměrně výrazné zastoupení má i modrá jakožto zbývající barva české trikolory.
Design si pochvalovala také Tereza Sadilová, generální manažerka ženského výběru. „Dresy, které budou oblékat naše hráčky na olympijském turnaji, jsou opravdu moc hezké. Bude skvělé sledovat, jak v nich budou reprezentovat Českou republiku. Věřím, že předvedeme výkony, které potěší fanoušky,“ prohlásila.

Bílá varianta dresů české hokejové reprezentace na ZOH 2026.
Jedinou kaňkou je distribuce olympijských dresů právě pro fanoušky. Jak upozorňuje Český hokej, oficiální dodavatel totiž národním federacím neumožňuje nakupovat originální hráčské verze přímo pro olympijský turnaj za účelem jejich dalšího prodeje. Nike poskytl svazu pouze omezený počet fanouškovských replik.
Příznivci české reprezentace navíc mohou zakoupit pouze jednu variantu z kolekce. „V případě českých dresů byla k dispozici pouze bílá varianta dresů. Český hokej tak pro fanouškovský prodej objednal dostupnou bílou variantu dresů, protože červená verze nebyla ze strany dodavatele vůbec dostupná,“ upozornil svaz s tím, že repliky jsou již k dispozici na webu fanshopu.









