Hlavní obsah

Veslaři budou díky nevšednímu sponzoringu propagovat nadaci Dobrý anděl

Čeští reprezentanti ve veslování budou v letošní sezoně propagovat na svých dresech a lodích nadaci Dobrý anděl, která pomáhá rodinám, jejichž členové se potýkají s vážným onemocněním. Může za to nevšední sponzoring, kterým se rozhodl podpořit veslaře i nadaci výkonný ředitel softwarové společnosti Avast a filantrop Ondřej Vlček. Coby generální partner v tomto roce přispěje českému veslování několika miliony korun.

Foto: Roman Vondrouš, ČTK

Ilustrační foto

Článek

"Vždy mě fascinoval FC Barcelona, který místo toho, aby měl na dresu telekomunikační operátory či aerolinky, tam měl logo UNICEF. Přemýšlel jsem, jak to funguje. A protože mě stále láká experimentovat a hledat nové cesty, jak a kde by peníze mohly pomoci, rozhodl jsem se tento koncept vyzkoušet i u nás, a to spojením dvou organizací, které mám rád a vážím si jich," uvedl Vlček v tiskové zprávě.

"Veslování je respektovaný tradiční olympijský sport, opírající se v Česku o dlouhou a bohatou historii s mnoha sportovními úspěchy. Vychovává úspěšné osobnosti, které si hodnoty získané ve sportu přenášejí i do osobního a profesního života. Dobrého anděla si zase vážím z důvodu, že je transparentní a příspěvky dárců odevzdává rodinám, které podporuje, do posledního haléře," konstatoval Vlček. Poprvé se veslaři s logem Dobrého anděla představí o tomto víkendu na Světovém poháru v Poznani.

Vlček s manželkou Katarínou mají vlastní nadaci, která pomáhá nemocným. Loni do ní vložili 1,5 miliardy korun s cílem mimo jiné vybudovat dětský hospic a paliativní středisko ve zchátralé usedlosti Cibulka.

Reklama