Článek
I hráči se ovšem na tvorbě nové kolekce dresů podíleli. „Nejenže jsme viděli grafické návrhy, když se objevily na světle světa, ale měli jsme možnost se na konečné podobě podílet," potvrdil Michal Ďuriš, že i hráči si mohli říct k nové kolekci své.
Puma je řadí do své nejvyšší řady, neboť jsou vybaveny technologií Dry Cell, která odvádí přebytečnou vlhkost od pokožky, zajišťuje hráčům komfort po celou dobu zápasu a pomáhá jim lépe regulovat teplotu těla.
Všechny tři sady dresů Viktorie pro nadcházející sezonu 2016/2017. #FCVP pic.twitter.com/dRc7tw0MPj
— FC Viktoria Plzeň (@fcviktorkaplzen) 19. července 2016
Pro fanoušky je ovšem nejpodstatnější designová změna. V minulosti typické svislé pruhy nahradily už v loňské sezóně pruhy šikmé, do nové vstoupí plzeňští fotbalisté s pruhy vodorovnými.
„V předchozích dvou variantách jsme získali mistrovské tituly, takže věřím, že i nové dresy přinesou sportovní úspěchy. Naším společným cílem je předvést červeno-modrou kombinaci rovněž v pohárové Evropě," hlásil Ďuriš.
Základem dresu pro domácí zápasy je červený trikot s červenými lemy a tmavě modrým pruhem, jenž se táhne přes rameno a rukáv. Typická viktoriánská modrá barva je zastoupena ve třech širokých pásech, které jsou umístěné na hrudi, nad pasem a přes boky. Trenky jsou modré s tmavým pruhem na boku.
Plzeňský klub nejenže v noci umístil obří repliku dresu na Nové divadlo v Plzni, ale tři dresy zakonzervované v kostce ledu rozmístil i na tři místa ve městě. Fanoušci se měli s dresem vyfotit a snímky poslat na adresu Viktorie. Hráči po návratu ze soustředění vyberou deset výherců, kteří dostanou zajímavé ceny.
Úřadující český mistr se poprvé v nových domácích dresech představí ve 3. předkole Ligy mistrů. Bílá a černá varianta dresů pro venkovní zápasy zůstala naopak zachována.