Hlavní obsah

FIFA 10 na konzole III: Přesnější přihrávky a autentická střelba

Pokračujeme v představování vlastností nextgen verze nejpopulárnějšího fotbalového simulátoru FIFA 10. Tento článek se zabývá jedněmi z nejdůležitějších aspektů. Vždyť co by fotbal byl bez přihrávky a střely!

Foto: FIFA 10 Team

I oni se diví, jak skvělý systém střel autoři FIFA 10 vyvinuli.

Článek

Kdo je nejlepší střelec? Ronaldo, Drogba, Benzema, Torres nebo Gerrard? A kdo nejlepší nahrávač? Xavi, Iniesta, Alonso, Lampard nebo, ehm, opět Gerrard? Buďte si jisti, že podobné superhvězdy při hraní FIFA 10 bezpečně poznáte, nejen podle obličejů, ale i charakteristických pohybů. Ale autoři se postarali o to, aby vysokou úroveň základních fotbalových dovedností předvedli všichni hráči, i kdyby hráli třeba za České Budějovice. (Srdečné omluvy Karlovi Poborskéhmu, ale i přes nelibost FIFA Týmu nyní tabulku Gambrinus ligy uzavírají právě oni.)

Hráči ve FIFA 10 si nyní umějí lépe vyhodnotit situaci ve svém okolí a v důsledku toho vyslat na milimetr přesné přihrávky, díky nimž bude mít jejich adresát více času, a tím pádem i možností, zbavit se tlaku obránců.

Jemné úpravy se dočkal i systém střelby a díky modifikace fyzikálního chování míče společně produkují širší a realističtější škálu střel, přinášejících ještě větší uspokojení v případě, že skončí brankou. Vždyť co by fotbal byl bez gólů!

FIFA 10 vyjde 2. října 2009 na PC, PLAYSTATION®3, Xbox 360™, Nintendo Wii™, PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation®Portable) a mobilních telefonech. Originální verze bude obsahovat český dabing v podání Jaromíra Bosáka a Petra Svěceného!

Reklama