Článek
O víkendu jste získal svůj první domácí mistrovský titul, co pro vás ve vaší bohaté sbírce úspěchů znamená?
Hodně moc a řadím ho k těm největším. V Brně jsem po posledním závodě, kterým byl šestihodinový vytrvalostní závod Epilog, zažil moc příjemný pocit. Výborně jsem si zazávodil. Náš Mercedes DTM byl výborně připravený, je to zážitek svézt se s takovým autem. Celý Charouz Racing Team i moji kolegové, s nimiž jsem se střídal za volantem, odvedli výbornou práci.
Jak jste spokojený s letošní sezónou?
Opravdu hodně. V Le Mans jsem poprvé jel také s prototypem, což je samo o sobě velký zážitek. Navíc v kategorii GT1 jsme s Garciou vyhráli tři závody Le Mans Serie. Podařilo se nám vylepšit i vůz pro kategorii GT2, na jehož vývoji jsem se výrazně podílel. Mohl jsem se víc ukázat fanouškům doma a byl z toho již zmíněný mistrovský titul. Jediné, co mi chybělo, bylo víc závodů v zámoří, kde jsem jel jen čtyřiadvacetihodinovku v Daytonu.
Co vás letos ještě čeká?
Závod v Brně byl poslední, ale testujeme pneumatiky pro příští sezónu GT1. Měl bych v listopadu také testovat ve Spojených státech.
Máte raději formulové vozy, nebo kapotovaná závodní auta?
Já mám rád všechno, co má motor, čtyři kola, volant a dá se s tím závodit. Nedělám mezi formulemi a kapotovanými auty rozdíl. Pro mne je důležité být s každým autem co nejlepší. Umím si najít to pozitivní, abych si závodění užil co nejvíc a měl z něho dobrý pocit.
Už máte jasnou představu, co a kde budete jezdit v příští sezóně?
Jak už jsem naznačil, chybí mi závodění ve Spojených státech. Tam bych se rád vrátil. Samozřejmě se chci ukázat i doma. Máme nějaké nabídky, ale ty s mým manažerem Antonínem Charouzem budeme teprve vyhodnocovat a vybírat. Zatím je brzy, ale určitě chci závodit s kvalitním autem a zase vyhrávat.