Článek
"Kluci loni určité zkušenosti s jízdou na hřebech získali, ale vůz specifikace WRC má jisté odlišnosti v ovládání než produkční vůz," uvedl šéf týmu Josef Kopecký v oficiální tiskové zprávě.
Posádka Jan Kopecký, Filip Schovánek se na podmínky jediné kompletně sněhové soutěže v seriálu MS snažila maximálně připravit při nedávném testování v Moravském Karlově u Červené Vody.
"Chtěli jsme test absolvovat na úseku se šotolinovým podkladem, abychom brzy nevyjezdili sníh a test neprobíhal na asfaltu. Rozdíl byl pouze v rychlosti daného úseku, neboť je výrazně techničtější než samotná Švédská rallye, kde se dosahuje velmi vysokých rychlostí," řekl Jan Kopecký k přípravě na Ústeckoorlicku.
I díky příznivým sněhovým podmínkám prý všechno šlo dobře a po odjetí 150 kilometrů byl tým s výsledky spokojen. Mechanikům se podařilo najít výchozí nastavení vozu pro samotný závod. "Upravovat je budeme již jen částečně podle podmínek ve Švédsku během shakedownu a soutěže samotné," řekl Kopecký.