Rubriky:

Ladíme

TRÉNINK: Ladíme před maratónem

23. dubna 2018 12:07 - Praha

V několika příspěvcích jsme si nedávno ukazovali, co dělat před maratónem, jak se připravit na závod a co určitě nedělat. Pokud jste se pustili do ladění formy před závodem, oceníte možná jeden zajímavý návrh tréninku do předzávodních dní.

 

Profimedia.cz

Na úvod si ještě připomeneme, že týden před závodem výrazným způsobem klesá kilometráž, a to až na 40 % původního objemu. Šetříme se na důležitý závodní výkon. Neznamená to ale, že neděláme vůbec nic. To by naší formě také neudělalo dobře.

Co všechno můžeš podělat... při závodě

Nejlépe bude všechno si ještě řádně vyzkoušet, ověřit si, že kráčíme správnou cestou, zároveň se ale moc neunavit. Zkuste po řádném rozběhání desetiminutovku v předpokládaném závodním tempu maratónu a následně si dejte pár dvouminutových úseků v tempu pětikilometrového závodu, tedy téměř na maximum.

LADĚNÍ PŘED MARATÓNEM
rozběhání
10 minut v tempu maratónu
2 minuty výklus
opakujeme 5-8x: 2 minuty ostře/1 minuta výklus
závěrečné vyklusání
kü, Sport.cz

Časová osa: Ladíme

Filtr článků - Ladíme


Kalendář akcí

Kdykoliv leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopad prosinec Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce