Hlavní obsah

Hamburk dnes vyzve Brémy

Dnešní utkání v AOL Areně je jednoznačně šlágrem pátého kola německé bundesligy. Domácí Hamburk zde hostí Werder Brémy; oba celky zatím zůstávají za očekáváním a tak mají co napravovat.

Článek

Co se stalo s kouzlem klubu z přístavního města? V loňské sezoně měl Hamburk s přehledem jedno z nejlepších mužstev v Německu; letos zatím toto tvrzení ani zdaleka neplatí. Dollovi hráči se loni pyšnili neprostupnou obranou, po odchodu dvojice Buyten - Boulahrouz jsou ale tyto časy pryč. Přišel sice "zázračný" belgický mladík Kompany, který se ale brzy zranil, stejně jako kapitán argentinské reprezentace Juan Pablo Sorín. Ten si teprve dnes odbude svou premiéru v barvách německého klubu, jelikož dlouho laboroval se zraněním. "Je to týmový hráč, který má respekt u každého a určitě nám pomůže," vkládá do Sorína naděje trenér Thomas Doll. Jeho svěřenci stále čekají na své první vítězství, a to možná jen Hertha byla týmem, který by se jim měl rovnat. Navíc dnes budou opět postrádat kvůli zranění špílmachra Rafaela van der Vaarta a hrát nebude ani dvojice Demel - Benjamin, která má vystavený stop kvůli kartám.

Werder si zatím nevede o moc lépe. Šest bodů ze dvou zápasů je pro takové mužstvo určitě málo. V minulém kole zcela nepochopitelně ztratili svěřenci trenéra Schaafa vedení 2:0 se Stuttgartem a nakonec v 88. minutě dokonce inkasovali na 2:3 z kopačky Maria Gomeze. Dnes bude Schaff postrádat tři hráče základní sestavy; problémy s kotníkem má Kloseho "dvojče" Klasnič, Jensena trápí svalové problémy a středopolař Frings laboruje s kolenem. Naopak po zranění je už zcela fit nová letní posila a německý reprezentant Per Mertesacker, který do Brém zamířil z Hannoveru. Na utkání se asi nejvíce těší Miroslav Klose, jelikož právě proti Hamburku se mu obzvlášť střelecky daří - jeho síť dokázal rozvlnit celkem už devětkrát.

Podle bookmakerů společnosti bwin nemá toto utkání favorita. Na domácí vypsali kurs 2.55, kurs na remízu má hodnotu 3.15 a na vítězství Werderu si můžete vsadit v kursu 2.55.

Reklama