Hlavní obsah

Dejte si panáka aneb Skákání, posilování, výpady...

7. 10. 2015 7:00

Po dřepech a silových cvičeních s kreativními pomůckami se v našem seriálu dostávají ke slovu koordinační cvičení, uvolňovací a zároveň i posilovací techniky a v neposlední řadě také schody. Pojďte si podle instruktážního videa zacvičit s naší trenérkou, zlepšete svou běžeckou techniku a silovou vytrvalost!

Silový trénink - díl třetíVideo: Sport.cz

 
Článek

Výborná koordinační cvičení poskytuje takzvaný žebřík, pomůcka, mezi jejímiž plochami můžeme poskakovat po jedné nebo po dvou nohách do jednodušších či složitějších vzorců. Zařadit můžeme také výpady a zapojit do koordinačních cviků rovněž ruce a posílit tak paže, ale také tělesné jádro.

Kettlebell poskytuje nepřebernou škálu různých cviků. My jej dnes využijeme jednodušším způsobem na posílení paží a ramen a zároveň uvolnění kyčelních kloubů.

A na závěr přijdou běhy do schodů - vynikající pomůcka pro upevnění běžecké techniky a zároveň posílení stehen a lýtek. Schody jsou onou pověstnou alfou a omegou každého řádného běžce. Ti nejzkušenější si na závěr cvičení přidají třeba ještě pár sérií se zátěžovou vestou nebo zátěžemi na kotníky či zápěstí.

Běhání.Sport.cz děkuje Hit Fitness Flóra za poskytnutí prostorů pro natáčení.

Reklama

Sdílejte článek