Hlavní obsah

Sparta se kompletně převléká. Tři pruhy střídají fajfku

Praha
Aktualizováno

Závěrečný duel sezony s Brnem (6:1) byl také posledním se starým logem a ve starých dresech. Fotbalová Sparta již s předstihem představila novou klubovou identitu, která bude platit od nové sezony. Po dlouhých 26 letech pak ukončila spolupráci s firmou Nike. Novým dodavatelem sportovního vybavení pro letenský tým se stává Adidas.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Výrazným protagonistou éry starých dresů byl i kanonýr David Lafata.

Článek

Na rudé dresy se po sedmadvaceti letech vrátí tři pruhy. Sparta uzavřela nové dlouholeté partnerství se společností Adidas, produktový partner klubu vybaví všechny mládežnické, ženské i mužské týmy. Nový sortiment oficiálních produktů bude k dispozici fanouškům od léta v letenském fanshopu.

V 80. a 90. letech odehrála Sparta nezapomenutelné bitvy na evropské scéně. V dobách, které sparťanští historici pojmenovávají jako návrat Železné Sparty, oblékali Berger, Siegl, Chovanec, Frýdek, Lavička a další legendární hráči rudé dresy s ikonickým logem nového partnera na prsou. V dresech jeho značky absolvovali sparťanští hrdinové také nezapomenutelnou cestu nultým ročníkem Ligy mistrů v roce 1991/1992. Poprvé od slavných časů teď Sparta opět spojila síly s firmou s třemi pruhy ve znaku.

Fotbalová Sparta upravuje logo a mění celou grafiku klubuVideo: Sparta.cz

Nové logo. Nový domácí dres, nová venkovní sada. Nové produkty pro fanoušky v oficiálním klubovém fanshopu. Léto 2021 je pro Spartu časem velkých změn.

„S koncem uplynulé sezony se také loučíme se starou vizuální identitou. K nové sezoně už bude patřit nové logo, nové písmo - a také nový produktový partner. Jedním z pilířů spolupráce s ním pak bude, aby si fanoušci mohli ve fanshopu zakoupit většinu vybavení, které uvidí na hráčích a trenérech A-týmu při cestách k zápasům i při tréninku," říká marketingový ředitel Kamil Veselý.

„Na novou identitu i v rámci klubových komunikačních kanálů kompletně přejdeme v půlce června, konkrétně 14. června pak fanouškům představíme nové dresy," avizuje ředitel komunikace Ondřej Kasík.

Změněné logo má být novým erbem pro 21. století.

„Při prezentaci pro hráče jsme jim připomněli, že na logu zůstávají tři hvězdy za 36 mistrovských titulů. Jen oni už ovlivní, zda přibude i čtvrtá hvězda, což by vůbec nevadilo," usmívá se Kasík.

Adidas, který sponzoruje i evropské giganty Real Madrid, Bayern Mnichov, Manchester United nebo Juventus Turín, vyhrál výběrové řízení s přísnými kritérii. "Řízení se účastnilo pět značek (včetně Nike), které měly o spolupráci velký zájem. Klub bude spolupracovat přímo s Adidasem, nikoli s distributorem, nebo jiným prostředníkem. ACS je součástí programu pro vybrané kluby," vysvětlil na twitteru Kasík.

Reklama

Související témata: