Hlavní obsah

Po fotbalistovi Pak Či-songovi pojmenují před MS whisky

SOUL

Hvězda korejské fotbalové reprezentace Pak Či-song bude stejně jako před osmi lety i letošní mistrovství světa propagovat ve spojení s alkoholem. Jak uvedla korejská pobočka firmy Pernod Ricard, pojmenuje po záložníkovi Manchesteru United limitovanou edici whisky.

Článek

Pro Pak Či-songa nebude podobná reklama novinkou. V roce 2002 byl před mistrovstvím světa konaném v Japonsku a Koreji tváří lokálního pivovaru Hite. "Očekáváme, že tato whisky na fanoušky před červnovým šampionátem v Jižní Africe zapůsobí," řekl korejským médiím představitel likérky.

Výrobci destilátů i pivovary v celé Asii měli před čtyřmi lety při mistrovství světa velký nárůst obratu, neboť fanoušci zůstávali kvůli časovému posunu v barech přes noc a sledovali televizní přenosy z Německa.

Reklama

Související témata: