Hlavní obsah

Kluby Premier League se dohodly na zákazu reklam na sázkové kanceláře na hrudi

Kluby anglické fotbalové Premier League se dohodly, že od sezony 2026/27 už nebudou nosit na přední části dresů reklamu na sázkové společnosti. Loga těchto firem nicméně budou moci mít na rukávech či na LED reklamách na stadionu.

Fotbalista West Hamu United Tomáš Souček (vlevo) a Sean Longstaff z Newcastlu.

Článek

Aktuálně nosí názvy sázkových společností na hrudi osm z 20 týmů Premier League, což jim podle BBC přináší 60 milionů liber (1,6 miliardy korun) ročně. Mezi těmito kluby jsou Newcastle United (Fun88), West Ham United (Betway) či Everton (Stake.com).

Vedení Premier League uvedlo, že se na dobrovolném ukončení sponzorství dresů sázkařskými společnosti dohodlo po konzultacích s ministerstvem kultury, médií a sportu. Britská vláda se totiž chystá reklamu sázení legislativně omezit.

Reklama

Související témata: