Článek
Latvala vedl po dvou etapách o půl minuty a Ogier v závěrečném dnu rezignoval na útok. V mlze a na těžké kluzké trati se rozhodl neriskovat s vědomím, že i v pátém závodě sezóny bude vítězství patřit Volkswagenu.
"Byla to loterie a já se rozhodl raději vsadit na to, že dokončím. Jari-Matti si výhru zaslouží," řekl Ogier už po prvním testu závěrečného dne, v kterém ztratil další čtvrtminutu. V dalších zkouškách jeho ztráta ještě výrazně narostla a Latvala si dojel bezpečně pro desátý triumf v kariéře.
Třetí skončil s téměř šestiminutovou ztrátou na vítěze Kris Meeke. Britský pilot neměl žádnou šanci, že by v závodech MS na argentinské půdě prodloužil sérii Citroënu o desátý triumf.
V těžkých podmínkách závěrečného dne se vyžíval jen Mikko Hirvonen z Finska, který ovládl tři ze čtyř dnešních testů, jen v posledním byl rychlejší Ogier. Pilot Fordu jel ale s penalizací z předchozích dnů a z nedělního výkonu vytěžil alespoň posun na bodovanou devátou pozici.
| Argentinská rallye, pátý závod mistrovství světa v automobilových soutěžích: |
|---|
| 1. Latvala, Anttila (Fin./Volkswagen Polo R) 4:41:24,8 |
| 2. Ogier, Ingrassia (Fr./Volkswagen Polo R) -1:26,9 |
| 3. Meeke, Nagle (Brit., Ir./Citroën DS3) -5:54,7 |
| 4. Mikkelsen, Markkula (Nor., Fin./Volkswagen Polo R) -6:18,3 |
| 5. Neuville, Gilsoul (Belg./Hyundai i20) -8:25,8 |
| 6. Kubica, Szczepaniak (Pol./Ford Fiesta RS) -10:08,0 |
| ... |
| 8. Prokop, Tománek (ČR/Ford Fiesta RS) -12:03,9. |
| Průběžné pořadí MS (po 5 z 13 závodů): |
| 1. Ogier 112 b. |
| 2. Latvala 88 |
| 3. Mikkelsen 48 |
| 4. Östberg (Nor./Citroën DS3) 48 |
| 5. Hirvonen (Fin./Ford Fiesta RS) 40 |
| 6. Meeke 32 |
| .... |
| 9. Prokop 22 |
| Pořadí týmů: |
| 1. Volkswagen Total I 187 |
| 2. Citroën 90 |
| 3. M-Sport Ford 1 68 |
| 4. Huyndai 55 |
| 5. Volkswagen Total II 52 |
| 6. Jipocar 24 |
| 7. RK M-Sport Ford 12 |







