Článek
V nejbližších pěti ročnících, tedy až do sezóny 2022/23, se bude soutěž hrát pod názvem CHANCE LIGA. Novým marketingovým partnerem druhé nejvyšší ligy se stala společnost BPA sport marketing, dosavadní výhradní marketingový partner Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy
„Druhá nejvyšší soutěž získala na prestiži, její úroveň roste a návštěvnost patří mezi srovnatelnými evropskými ligami k nejvyšším," uvedl prezident Českého hokeje Tomáš Král.
V uplynulém ročníku dosáhla druhá nejvyšší česká soutěž průměrné návštěvnosti 1 892 diváků na utkání. Více fanoušků chodilo v Evropě na srovnatelné soutěže jen ve Švédsku a v Německu. Návštěvností, která byla nejvyšší v historii, překonala i elitní soutěže například na Slovensku, v Norsku, ve Francii či v Dánsku.
A není vyloučené, že v příští sezóně může být divácký rekord ještě posunut, vždyť hrající majitel kladenských Rytířů Jaromír Jágr je pro hokejové příznivce obrovským lákadlem... Velký zájem fanoušků navíc je i o zápasy Vsetína a Českých Budějovic.
„Pokrok, kterého dosáhla, potvrzuje i spojení s významným partnerem. Velmi si vážíme toho, že naše spolupráce bude dlouhodobá a významně rozšiřuje prostor pro prezentaci ligy, stejně jako klubů, které v ní nastupují." uzavírá Král.