Článek
"Vybraná částka je neuvěřitelná, velmi nás naplňuje zjištění, že v nelehké době pandemie se fandové hokeje dokážou spojit a společně pomoci druhým v tak nevídané míře," uvedl ředitel Nadačního fondu Kapka naděje Jan Fischer a poděkoval společnosti BPA sport marketing, která projekt koordinovala a zástupcům České televize a O2 TV.
Logo s oranžovou stužkou měli na dresech hráči národního týmu v jednom z utkání Švédských her. V domácích soutěžích měli hokejisté logo projektu na přilbách a vybraní hráči nastoupili ve speciálně upravených dresech, které šly následně do dražby. Řada hráčů si upravila hokejky oranžovými omotávkami.
Z celkové částky téměř 900 000 korun nadace nejvíce získala z dražby dresů vybraných hráčů (287 050). Prvoligové Kladno v oranžových dresech nastoupilo komplet a následně je vydražilo za 206 764 korun. Největší zájem byl o dres Jaromíra Jágra, za nějž jeden z fanoušků zaplatil 45 200 korun.
2. ročník projektu O kapku lepší hokej vynesl neskutečných 872 000 Kč pro děti s onkologickou diagnózou poruchy krvetvorby! Velké díky všem, zvláště těm, kteří svým ať už DMS darem nebo příspěvkem do aukce dresů přidali své penízky 🧡https://t.co/fE64ehIf7G
— HC VÍTKOVICE RIDERA (@hcvitkovice) February 25, 2021
Sbírku na podporu nadace uspořádali hráči a funkcionáři prvoligového Frýdku-Místku, partneři Komety Brno, více než sto tisíc poslali hokejoví fanoušci pomocí DMS zpráv a přímých plateb.
"Chtěl bych poděkovat všem, kteří se do projektu zapojil. Radost nám udělali hráči, kluboví funkcionáři či televizní redaktoři. Všichni brali podporu zcela přirozeně a sami vymýšleli, kam všude mohou dostat oranžovou barvu, aby tak na problematiku boje s onkologickými onemocněními u dětí co nejvíce upoutali pozornost," řekl vedoucí hokejového oddělení BPA sport marketing Petr Nitsche.