Článek
Mercedes sice dokázal v dosavadních testech dvakrát ovládnout pořadí, podle Brawna je ale vůz s označením W02 mimo nejrychlejší konkurenci. „Dobře si uvědomujeme ztrátu na zatím nejrychlejší vozy,“ uvedl smířeně Brawn. Tým se totiž musel vyrovnávat se špatně vyřešeným chlazením, naposledy v Barceloně dokonce mechanici vyřezávali do auta další díry, aby zabránili přehřívání motoru.
„Chlazení bylo zatím největším problémem, který jsme museli řešit. A modifikace, které jsme museli nahonem aplikovat, se samozřejmě promítly do výkonu. Další verze vozu už by tento problém vykazovat neměla,“ věří Brawn.
Házet flintu do žita v Mercedesu odmítají. „Pořád je moc brzy na to, abychom měli jasno, kdo bude bojovat o přední příčky. Naše cíle prát se o čelní příčky se nemění. Hodně napoví až poslední test v Barceloně,“ poznamenal Brawn.
Dva týdny navíc, které mají týmy po zrušení Velké ceny Bahrajnu před startem šampionátu k dobru, nebudou mít podle Brawna na vývoj zásadní vliv. „Mezi Bahrajnem a Melbourne jsme neplánovali žádné velké změny. Samozřejmě nám to přijde vhod. Specifikace vozu ale bude stejná, jako jsme již dopředu plánovali,“ doplnil formulový guru.