Článek
Byl velký risk použít na odpolední průjezdy pneumatiky na suché podmínky, přestože předpověď zahrnovala velké srážky?
Ráno jsme zvolili pneumatiky na suché podmínky, přestože počasí bylo proměnlivé, a byli jsme nejrychlejší. Když jsme se vraceli do servisu, mraky se zvedaly a vypadalo to, že bude sucho. Bohužel se zatáhlo a začalo pršet. Potřebovali jsme dvacet minut k dobru...
Sobotní snažení jste uzavřeli na druhé příčce kategorie WRC2, ovšem se ztrátou dvaadvacet vteřin. Jak hodnotíte vystoupení v druhé etapě Španělské rallye?
Dopolední volba pneumatik vyšla, odpolední nikoliv. Jako jediní ze špičky WRC2 jsme volili sliky, což se ukázalo jako obrovská chyba.
Bylo složité udržet za skutečně silného deště auto na cestě?
Věděli jsme, že ostatní budou na mokrých gumách rychlejší, tudíž jsme šli trochu do rizika. Několikrát jsme dostali aquaplaning a zažili ještě pár nepříjemných situací, takže jsme rádi, že jsme dovezli auto do servisu bez úhony.
Je možné během jednašedesáti kilometrů při čtyřech nedělních měřených testech smazat ztrátu na vedoucího týmového kolegu Rovanperäho a udržet i při šestém letošním startu v mistrovství světa neporazitelnost?
Možné je všechno. Kalle jede ovšem velice dobře a myslím si, že si náskok pohlídá. Budeme zkoušet útočit. Ale zatím to vypadá, že výsledek ovlivnila moje chyba při volbě pneumatik.
Na nedělní etapu předpověď hlásí sucho. Budou podmínky nahrávat útoku na první místo?
Doufám, že ano. Moc bych si přál, aby bylo sucho.