Hlavní obsah

Ledecká se po dvou letech rozešla s výjimečným partnerem. Brzy však představí nového

Praha

Dvě zlaté olympijské medaile, spousta vítězství v dalších závodech. Nyní však po dvou letech končí spolupráce Ester Ledecké s nadnárodním partnerem, jímž byla společnost Coca-Cola.

Foto: Marco Trovati, ČTK/AP

Ester Ledecká na trati super-G ve Val Gardeně.

Článek

„Snažila jsem se být této značce důstojným partnerem," pronesla Ester Ledecká, která dva roky závodila v nepřehlédnutelné červené helmě symbolizující spojení s globálním gigantem.

„Značka Coca-Cola se stala prvním head sponzorem, kterého jsem kdy v životě měla. Byla jsem na spolupráci s ní moc pyšná a jen doufám, že jsem její důvěru nikdy nezklamala a že jsem Coca-Cole přinesla tolik radosti, kolik ona mně," prohlásila Ledecká.

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 

Italská sklizeň!🏂 Dnes opět vítězství, teď je čas na trochu odpočinku 😊 Díky za skvělou podporu, STR.

Příspěvek sdílený Ester Ledecká (@esterledecka),Pro 15, 2017 v 7:46 PST

Spolupráci s mladou hvězdou světového lyžování a snowboardingu si pochvaluje také české a slovenské zastoupení společnosti. „Ester jsme si vybrali, protože nás oslovil její smělý plán zúčastnit se olympijských her hned ve dvou disciplínách," vracel se na začátek dvouletého partnerství Michal Blaško, marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Česká a Slovenská republika.

„Příběh, u jehož zrodu jsme měli to štěstí být, dokonale ladil s hodnotami naší značky a v konečném důsledku sportovní úspěch Ester i úspěch naší kampaně předčily veškerá naše očekávaní. Jednalo se o zcela ojedinělý typ spolupráce a pro celý náš tým to byl výjimečný zážitek," doplnil Blaško.

„Kompletní spolupráce byla od počátku koncipována právě na dva roky, jasným vrcholem byly loňské únorové olympijské hry v Jižní Koreji. Nejen díky fenomenálnímu sportovnímu úspěchu Ester pak překonalo hodnocení tohoto výjimečného spojení veškerá očekávání partnera i samotné Ester," řekl Petr Hercík, výkonný ředitel společnosti Sport Invest Marketing, která českou sportovkyni marketingově zastupuje.

Foto: Vlastimil Vacek, Právo

Ester Ledecká s křišťálovou korunou pro vítězku ankety Sportovec roku 2018.

„Dosáhli jsme maxima, které obě strany mohly získat. Veškeré marketingové průzkumy, které jsme společně v mezinárodním měření zadávali, ukázaly efektivitu a smysluplnost této dvouleté cesty," doplnil Hercík s tím, že v následujících dnech budou finalizována jednání s novým partnerem Ester.

„O brand STR je mezi značkami velký zájem, nicméně díky skončené spolupráci se společností Coca-Cola máme vysoko nastavenou laťku především stran maximálního využití jakéhokoliv marketingového spojení. Věděli jsme, kdy naše spolupráce s Coca-Colou skončí, a k tomu jsme směřovali naše další kroky. Nový partner bude představen v nejbližším období."

Reklama

Související témata: