Rubriky:

NHL

K inzultaci rozhodčího chyběl jen kousek. Rittichův protějšek vypěnil

11. března 2019 12:36 - Calgary/Praha

Neunesl verdikt rozhodčích a nechal se unést emocemi. Pětadvacetiletý gólman Vegas Malcolm Subban v nedělním utkání NHL na ledě Calgary vystartoval po jednom z hlavních arbitrů a chvíli to vypadalo, že jej dokonce hlavou inzultuje.

 

Candice Ward, Reuters

Dvaadvacet vteřin před koncem druhé třetiny poslal Mikael Backlund při přesilové hře pohotovou tečí domácí do vedení 4:3. Subban měl ale z to, že mu švédský útočník operující na hranici brankoviště bránil v pohybu a gól tak neměl platit.

Kouč Rytířů Gerard Gallant si vyžádal trenérskou výzvu, po přezkoumání situace u videa ale platil původní verdikt sudích - gólu bylo dosaženo v souladu s pravidly.

Tím však byla ještě prohloubena Subbanova frustrace. O čtyři roky mladší bratr hvězdného obránce Nashvillu P.K. Subbana počkal na skončení prostřední části hry, místo do kabiny ale na ledě zamířil k rozhodčímu Danu O´Halloranovi a „hlavičkou" jej málem zasáhl do obličeje.

V poslední chvíli sice svůj pohyb zastavil, takže k napadení nedošlo, O´Halloran si ale nic nenechal líbit a Subbanovi udělil menší trest za nesportovní chování.

Vegas nakonec prohrálo 3:6. Hned čtyřmi asistencemi se na výhře Calgary, za které odchytal celé utkání David Rittich, podílel Michael Frolík.

škv, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: NHL

Filtr článků - NHL


Podsekce:

         
  • Souhrn
  • Výsledky
  • Tabulky
  • Kalendář
  • Pavouk

Načítám data
Vyčkejte prosím, načítám data..