Hlavní obsah

Sazka stížnosti Němců nechápe

PRAHA

Hokejové svazy některých evropských zemí se bouří proti rozdělení vstupenek na letošní mistrovství světa v hokeji, jenž se uskuteční v Praze a Ostravě. Zástupcům Německa, Švýcarska Finska a Švédska se nelíbí, že nedostali více lístků a systém jejich distribuce označují za nejasný. Společnost Sazka, zodpovědná za prodej vstupenek, ale stížnosti odmítají.

Foto: halasazka.cz

Studie Haly Sazka, kde se bude konat MS v hokeji

Článek

"Fanoušci u nás prakticky nemají šanci vstupenky získat, s českou stranou nebyla možná dohoda," stěžoval si například generální sekretář německého hokejového svazu Franz Reindl.

"Lístky do Německa šly přes naše i jejich cestovní kanceláře. Němci původně požadovali na každý svůj zápas v základní skupině 3000 lístků, jenže je nechtěli přímo odebrat, ale postupně uvolňovat jednotlivým zájemcům, což jsme vzhledem k českým fanouškům odmítli akceptovat," říká generální sekretář Českého svazu ledního hokeje Martin Urban s tím, že podle něj na každé utkání Německa získali tamní zájemci přibližně 1500 vstupenek.

"V první vlně prodeje přes internet platila shodná pravidla pro všechny, ať z Česka nebo ze zahraničí," tvrdí v tiskové zprávě zaslané médiím tiskový mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund. "Hokejoví příznivci ze zahraničí mají nyní možnost objednávat zbývající vstupenky prostřednictvím telefonního dispečinku anebo, jako to dělají Němci či Slováci, přejet hranice a koupit je tady," doplnil.

Na rozdíl od fotbalových šampionátů neexistuje v případě hokeje pravidlo, podle něhož musejí účastnické země získat od pořadatele pevně daný počet vstupenek. "Snažili jsme se zemím, které měly zájem o vstupenky pro své fanoušky, vyjít vstříc, ale některé požadavky. byly nereálné. S předstihem více než půl roku jsme dostávali předběžné objednávky, jejich počet překonal veškeré prognózy," tvrdí Urban.

V základní části turnaje byl největší zájem o pražský zápas Česko-Německo, pořadatelům došlo 170 000 žádostí o vstupenky, což je desetinásobek plánované kapacity Sazka Areny.

Reklama