Rubriky:

Evropské ligy

VIDEO: Naráz přišel o obě kopačky, neobutý přesto parádním pasem připravil gól

14. listopadu 2014 21:46 - Belfast/Praha

Kuriózní moment předcházel čtvrté brance Linfieldu v utkání nejvyšší severoirské fotbalové soutěže proti Dungannonu. Záložník domácích Ross Clarke připravil trefu pro spoluhráče Ivana Sprouleho navzdory tomu, že v té době pobíhal po trávníku bez kopaček.

Jednadvacetiletý Clarke v souboji s jedním z protivníků přišel naráz o obě kopačky, což ho však nerozhodilo. Po sudím se nedomáhal odpískání nedovoleného zákroku na svou osobu, naopak pokračoval ve hře. Po přiťuknutí od spoluhráče naservíroval neobutý parádní kolmici za obranu soupeře, kterou zužitkoval Spourle a upravil na konečných 4:0 pro domácí.

„Obě kopačky jsem měl dobře zavázané. Neumím si vysvětlit, jak se mi mohly vyzout. Vůbec se ale nezlobím, když nakonec celá akce skončila gólem," usmíval se Clarke po utkání.

Otázkou zůstává, jestli hlavní rozhodčí měl gól uznat, nebo naopak hru přerušit, když Clarke pokračoval v akci bez kopaček. Co říkají pravidla? „V případě, že hráč ztratí kopačku náhodně a bezprostředně pokračuje v akci přihrávkou nebo střelou (dosáhne nebo se snaží dosáhnout branky), nejedná se o přestupek," stojí v nich.

Jenže jak chápat význam slova „bezprostředně"? Podle citu sudí určitě postupoval správně. Být na jeho místě, uznali byste branku? Hlasujte v anketě pod článkem.

škv, Sport.cz

Postupoval rozhodčí správně, když uznal branku Linfieldu, přestože ji Clarke připravil bez kopaček?

Zrušit


Časová osa: Evropské ligy

Filtr článků - Evropské ligy