Článek
Na mosteckém autodromu se závodilo pod zataženou oblohou, ale na suché trati. V pátek krátce po poledni byly na programu kvalifikace prvních sprintů tohoto víkendu a Sauto.cz Racing Team si v nich vedl výborně. Nejrychlejším mužem kvalifikace byl Antonín Charouz s vozem Mercedes-Benz C-Klasse AMG DTM. Časem 1:29,061 min si pražský před odpoledním sprintem Divize 4 nad 2000 ccm zajistil start z pole position. Šestého času zaručujícího start ze třetí řady dosáhl Charouzův týmový kolega Milan Urban s Lamborghini Gallardo Evo.
V úvodu samotného závodu se Antonín Charouz ujal vedení a postupně zvyšoval svůj náskok před Danišem s konkurenčním Audi. Oba piloty už po prvních pěti kolech dělily přibližně tři sekundy. V dalším průběhu závodu ovšem musel Mercedes se startovním číslem jedna absolvovat průjezd boxy, neboť podle komisařů závodu došlo z jeho strany k překročení povolené rychlosti v nájezdu k letmému startu. V důsledku této penalizace klesl Antonín Charouz na druhou příčku, kterou bezpečně uhájil až do cíle závodu.
Díky zisku patnácti bodů si pražský jezdec výrazně upevnil svou vedoucí pozici v celkovém hodnocení MMČR Divize 4 a do čela se posunul také v klasifikaci D4 sprint nad 2000 ccm, byť se o první místo zatím dělí s dnes vítězným Danišem. Ovšem už v neděli ve 14:10 hod pokračuje šampionát sprintů Divize 4 nad 2000 ccm dalším závodem, který rozhodne o tom, kdo ze zmíněných jezdců bude z Mostu odjíždět jako lídr seriálu.
Milan Urban s Lamborghini si ve sprintu Divize 4 nad 2000 ccm připsal body za páté místo.
Úspěchy v pátek sbíral Sauto.cz Racing Team také v Divizi 4 do 2000 ccm. Antonín Blažek jun. s vozem Volkswagen Polo vyhrál polední kvalifikaci sprintu ve třídě D4 do 1400 ccm a suverénně si počínal také v závodě. Ani ve třetím podniku sezony nenašel ve své třídě přemožitele a s přehledem vládne klasifikaci sprintů ve své třídě.