Článek
Po loňské sezóně, ve které skončil Vojáček o jeden bod na třetím místě absolutního pořadí ME, začal tu letošní mnohem lépe a ve čtyřech závodech si vyzkoušel všechny tři stupně vítězů. V úvodním podniku ve Francii dojel na druhém místě, v rakouském Rechbergu skončil bronzový. Pro první vítězství si dojel v Portugalské Braze. Ve Španělsku pak dalším triumfem dokončil svoji misi na Pyrenejském poloostrově. Výborně zajel na mokré trati i Jiří Los junior, který obsadil třetí příčku a je na druhém místě absolutního pořadí ME v kategorii I.
Syn bývalého vynikajícího vrchaře Petra Vojáčka má o cílech na tuto sezónu jasno. „Letos chci znovu dobýt pozice vicemistra Evropy z roku 2011 a vítězství v Poháru FIA skupiny A. Bude to složité, protože kromě německých a rakouských jezdců startují v šampionátu i naši výborní piloti Jaromír Malý a Marek Rybníček, oba na Mitsubishi Evo 8."
Vojáček se také na novou sezónu velmi dobře vyzbrojil. „Letos se nám podařilo ve spolupráci s ladičskou firmou Empresa připravit nový, podstatně výkonnější motor. Mitsubishi má také nové tlumiče a dobře vyladěné diferenciály. V tom vidím asi největší přínos pro letošní sezónu, protože jsme v minulosti s výkonem a nastavením vozu za konkurencí pokulhávali," dodal Vojáček mladší.
Vrcholem letošní sezóny bude pro Lukáše Vojáčka opět závod ME ve Šternberku , který se jede první víkend v červenci. Po úrazu se chce na tradiční trať vrátit také jeho otec Petr Vojáček, který ladí Alfu Romeo 1546 VTTC.