Rubriky:

Běžkyně sobě

Máma tří dětí našla balanc a odmítá tuny kalorií

12. června 2016 09:03 - Praha

Naplnit nádrž před maratónem je důležité. Všichni to vědí, tuší, ale po doběhnutí se dostaví stav euforie, bolest a doplňování bílkovin a sacharidů jde trochu stranou. Ne ale pro Kaye Anne Starosciakovou, ta ví, že důležité je oboje. Je odbornicí na výživu, navíc dokáže zaběhnout maratón za tři hodiny. Ideální spojení.

 

thumbsuprunner.com

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Od roku 2005 žije tato třiačtyřicetiletá běžkyně na sever od Atlanty, v průměru běhá 130 kilometrů týdně. „S maratónem jsem začala v roce 2006 v Chicagu. Důležité je mít pravidelnou stravu, která je zdravá a čistá. Pro začátek musíte mít dobrý základ, aby tělo mělo dostatek před závodem, aby se poté mohlo o sebe postarat. Proto je dobré se ujistit, že dáte tělu živiny, které potřebuje," cituje běžkyni Detroit Free Press.

„Jedna z důležitých věcí, o které s atlety mluvím, je obnova paliva. Musíte se ujistit, že máte regenerační nápoj nebo jídlo či čokoládové mléko. Cokoliv může nahradit sacharidy a bílkoviny, které jste ten den ztratili," radí běžkyně a motivační řečnice k maratónu, protože tělo jde při 42 kilometrech přes obrovskou bolest.

Její tělo se stalo efektivnější

„Myslím si, že pokud trénujete, tělo se přizpůsobí. Když jsem absolvovala první maratón, moje tělo se chovalo úplně jinak proti osmnáctému maratónu. Mám pocit, že tělo se přizpůsobí a vše zvládne mnohem lépe. Dokonce jsem zjistila, že nemusím nahrazovat tolik cukry, jako to bývalo dříve. Mé tělo je nyní efektivnější," popisuje svůj vývoj Starociaková, která se k tomuto stavu proběhala. Může to znít snadno, ale výkonnost není zadarmo.

„Jsem jediný člověk, kterého znám, který běhá 130 kilometrů týdně a ještě jí saláty. Myslím, že mé tělo je docela efektivní, takže nemám skutečně potřebu jíst tuny kalorií navíc. Musím se ujistit, že to co jím, je velmi výživné," říká máma tří dcer, která sama řekla, že běh ji dělá lepším člověkem.

Maratónskou pouť započala v roce 2006, v té době měla už tři malé holčičky. Běhání pro tuto mámu slouží jako relaxace. Při běhání vyplaví endorfiny a vrátí se domů klidnější. „Jsem pak lepší matkou," přiznává. Navíc v posledních letech přidává i charitativní běhy, má pocit, že se dostala na další úroveň. Běháním se snaží pomáhat dětem. „Myslím, že každý by měl běhat," dodává žena, která tomuto sportu propadla.

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Běžkyně sobě

Filtr článků - Běžkyně sobě


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce