Rubriky:

Co na talíř

Na kolik kilometrů vás přijde řízek, cukroví a pivo?

23. prosince 2015 07:39 - Praha

Jídlo je radost, kalorie jsou starost. A v těchto dnech toto přirovnání platí dvojnásob. Řízek, puding, cukroví, pivo, víno. Pokud tento náklad doručíte do svého těla, patrně s ním budete také bojovat. A jelikož jsme běžci, zkusme si tento kalorický přísun převézt přibližně do kilometrů. Možná byste měli zvolnit, abyste nemuseli po svátcích zrychlit.

 

Petr Horník, Právo

Stačí si přidat Běhání na Seznam.cz a neuteče vám žádný zajímavý článek.
Přidat na Seznam.cz

Neustálé zobání a ochutnávání vypadá jako malý přísun energie, ale pokud ho opakujete vícekrát, můžete se po pár dnech probudit s více kily. Pár příkladů, ve kterých se určitě najdete.

• 10 kousků mrkvových fitness srdíček má 180 kalorií, takže se připravte na 2,3 kilometru běhu. Pokud si dáte kus koláče, už vás nemine 3,7 kilometru.

• Solené oříšky mají 166 kalorií a vydají za 2100 metrů.

• Vaječný likér má 223 kalorií a přidá vám 2900 metrů.

• Čabajka (100 gramů), to je 472 kalorií a 6270 metrů.

Teď si můžete přidat boxík Běhání na Seznam.cz. A nic vám neuteče.

Nedílnou součástí vánočních svátků bývá také zvýšený zájem o alkoholické nápoje. Pivo, víno a tvrdý alkohol tečou proudem a do lidského organismu se nedostává jen samotný alkohol, ale především cukry.

Když se odměníte sklenicí vína, čekají vás téměř tři kilometry zimního výběhu. A kolik bylo vlastně toho vína už celkem? Sklenka portského vás tolik neprožene, při předpokladu, že si dáte jen deci, čeká vás kilometr.

• Sklenice šampaňského obsahuje 89 kalorií, naloží vám 1130 metrů.

• Co třeba vydatné Baileys a 130 kalorií, to je1610 metrů.

• Pivo Pilsner Urquell obsahuje 201 kalorií. Tohle je za 2740 metrů.

Největší zátěží jsou hlavní chody. V těchto dnech už ale vše tak splývá, že člověk v podstatě doplňuje živiny a energii nonstop. Jen snižuje a navyšuje dávky. Pokud se budeme držet velké večeře, tělo předzásobíme 1450 kaloriemi, což v přepočtu na běhání může činit téměř jeden půlmaratón. Uf.

• Sýr a tři sušenky jsou za 300 kalorií a 3860 metrů.

• Vánoční pudink s brandy smetanou má 420 kalorií, to je 5500 metrů.

• Bramborový salát na 200 gramů má 420 kalorií, což je 5500 metrů.

• Vepřový řízek na 100 gramů má 460 kalorií, což vám přinese 6100 metrů.

Pokud budete mít už plnou stránku kilometrů, které byste měli ze sebe vyběhat, zkuste něco menšího a zdravějšího. Jablko vás přijde jen na 650 metrů.

lik, Sport.cz

Zrušit


Časová osa: Co na talíř

Filtr článků - Co na talíř


Kalendář akcí

Kdykoliv prosinec leden 2018 únor 2018 březen 2018 duben 2018 květen 2018 červen 2018 červenec 2018 srpen 2018 září 2018 říjen 2018 listopad 2018 Všechny typy závodu Méně než 10 km 10km – půlmaraton Půlmaraton – maraton Více než maraton Všechny kraje Praha Jihočeský kraj Jihomoravský kraj Karlovarský kraj Královéhradecký kraj Liberecký kraj Moravskoslezský kraj Olomoucký kraj Pardubický kraj Plzeňský kraj Středočeský kraj Ústecký kraj Kraj Vysočina Zlínský kraj
Nenalezena žádná událost
-

Místo startu:

Mapa

Čas startu:

Startovné:

Tratě:

Poznámka:

Oficiální stránky

Další akce