Článek
Německý obhájce trofeje poskytl Plzni do své Allianz Areny se zhruba sedmdesátitisícovou kapacitou něco přes 3000 vstupenek.
"Z tohoto počtu bylo 200 vstupenek poskytnuto fanouškovským skupinám, které podporují Viktorii také na výjezdech v rámci české nejvyšší soutěže. Zbývající počet byl třetinovým poměrem rozdělen mezi potřeby klubu (obchodní partneři, hráči, zaměstnanci), vybrané cestovní kanceláře a prodej na pokladnách," uvedl v tiskové zprávě mluvčí českého mistra Pavel Pillár.
Prodali by i přes 15 tisíc vstupenek
Lístky se budou na pokladnách plzeňského stadiónu prodávat od 10 do 17 hodin, popřípadě o den později ve stejný čas. "Držitel celosezónní vstupenky si proti své permanentce bude moct nakoupit jednu vstupenku do Allianz Areny, jeden fanoušek může mít u sebe maximálně pět permanentek. Toto opatření bylo přijeto především na základě minulých zkušeností, kdy si někteří podnikavci snažili shromážděním velkého počtu permanentek zajistit mnoho desítek vstupenek," uvedl Pillár.
Podle něj byl o lístky do Mnichova obrovský zájem. "Dle stovek e-mailů i telefonických dotazů se bude jednat jednoznačně o vrchol podzimních pohárových výjezdů. Jen na základě došlých hromadných objednávek by Viktoria byla schopna prodat přes patnáct tisíc vstupenek," řekl mluvčí.
Západočeši zahájili svou druhou účast v základní skupině Ligy mistrů před týdnem domácí porážkou 0:3 s Manchesterem City. Před Bayernem se představí ještě příští středu v Moskvě proti CSKA.